خودرو

معرفی ۵ ماشین فوق العاده پرسرعت

Honda Accord V6

این خودرو محصولی کاملا سریع و فریبنده می باشد ! این نسخه با قدرت ۲۷۸ اسب بخار سرعت صفر تا صد خود را تنها در عرض ۶ ثانیه طی می‌کند که با نسخه های قبلی خود بسیار متفاوت می باشد .

هوندا آکورد از خانواده سدان‌های متوسط محسوب می‌شود. در دنیا خودروهای سدان متوسط یا (Midsize Sedan) برای استفاده‌هایی چون کارهای روزانه و حمل و نقل با مصرف سوخت پایین تولید می‌شود.

 

Honda Accord V6
Honda Accord V6

 

VolksWagen Golf R

حضور موتوری با ۳۰۰ اسب بخار در کنار طی سرعت صفر تا صد کیلومتر در عرض ۵ ثانیه خود به تنهایی قاد به بیان پرسرعت بودن این خودرو می تواند باشد .  این خودرو به راحتی می‌تواند عملکرد متفاوتی نسبت به یک ماشین GT یا هر مدل دیگری را داشته باشد!

کمی سخت است که بخواهیم برای برخی از علاقه مندان به رانندگی توضیح دهیم که Golf R بهتر و سریع‌تر از مثلا Subaru WRX STI بوده و ارزش پرداخت پول بیشتری نسبت به یک نسخه GT را دارد؛

 

VolksWagen Golf R
VolksWagen Golf R

 

Audi RS7 Performance

چهره ای کاملا شیک و اسپورت که چشمان را به خود خیره می کند.  محصول A7 یک گزینه شیک، اسپرت و جذاب است و به نظر می‌رسد که RS7 نیز در همان مسیر در حال تکمیل شدن است. با اینکه این خودرو از لحاظ ظاهری و در پوشش RS همانند رقیبش A7 اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. بهتر است بدانید که نسخه RS7 Performance دارای یک موتور قدرتمند با توان ۶۰۵ اسب بخار است که سرعت صفر تا صد کیلومتر را تنها در عرض ۳ ثانیه طی می‌کند.

 

Audi RS7 Performance
Audi RS7 Performance

 

Mercedes-Benz E63 AMG Wagon

این خودرو یکی از خاص ترین خودروهای جهان از شرکت بنز است  که ظاهر آن به هیچ وجه بیانگر عملکردش نیست. ظاهر این خودرو به مرور آن‌قدر تغییر کرده است که اصلا متوجه نخواهید شد پشت فرمان یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان نشسته‌اید. وقتی اسم واگن در انتهای نام یک خودرو می‌آید دیگر کسی انتظار ندارد که در زیر کاپوت آن یک قلب تپنده با توان تولید ۵۷۷ اسب بخار وجود داشته باشد که می‌تواند به قدر کافی شما را سورپرایز کند.

 

Mercedes-Benz E63 AMG Wagon
Mercedes-Benz E63 AMG Wagon

 

Jeep Grand Cherokee SRT8

قدرت موتور این خودرو برابر ۴۷۵ اسب بخار بوده و سرعت صفر تا صد نیز زیر ۵ ثانیه طی می‌شود! عجیب است نه؟

SUVها اصولا برای رانندگی خارج از شهر و جاده یا همان آفرود معروف در نظر گرفته شده‌اند! خوب این شرایط را کمی متفاوت می‌کند؛ اما این روزها شاسی بلندها بسیار شهری‌تر و البته سریع‌تر شده‌اند. یکی از آخرین محصولات کمپانی جیپ به نام Grand Cherokee SRT8 در کنار سایز بزرگش، قدرت فوق العاده‌ای نیز دارد.

 

Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا