مد و مدگرایی

در انتخاب لباس عروس باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : یکی از مهم ترین کارهایی که برای یک عروسی صورت می گیرد ، انتخاب لباس عروس می باشد . اگر بدانید که چگونه بایستی لباس عروس خود را انتخاب نمایید ، حتما خواهید توانست لباس مناسب خود را پیدا کنید .

قبل از انتخاب زمان و مکان مراسم عروسی سراغ خرید لباس نروید

در مدل سبک لباس عروسی خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. نوع لباس عروس را بر اساس فصلی که مراسم شما در آن برگزار می شود انتخاب کنید و یا محل برگزاری و تالار عروسی می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال اگر شما عروسی خود را در فضای باز برگزار می کنید لباس عروسی تان بهتر است از زرق و برق زیادی برخوردار باشد که چشمگیر باشد و جلوه لباس عروسی شما را به حد اعلی برساند.

لباسی که دوست دارید ممکن است مناسب فصل و مکان عروسی ای که رزرو کرده اید نباشد. برای مثال یک لباس ابریشمی برای عروسی در یک شهر جنوبی در تابستان اصلا مناسب نیست و به محض پوشیدن لباس شروع به عرق کردن می کنید.
صادق ترین افراد را برای پرو و انتخاب لباس عروس با خودتان ببرید

افرادی که فکر می کنید می توانند صادقانه به شما کمک کنند را به همراه خود ببرید . بیشتر فروشگاهها تنها به شما اجازه آوردن ۲ و نهایتاً سه همراه را برای انتخاب لباس می دهند. . بنابراین صادق ترین و احساسی ترین افرادی را که می شناسید همراهتان ببرید. مادرتان ( به عنوان صادق ترین ) اگر لباسی به شما نیایید صادقانه می گوید ( چون پس از امتحان کردن چندین لباس دیگر به اندازه کافی دید واقع بینانه نخواهید داشت) و عمه تان ( به عنوان حساس ترین ) به شما می گفت که در هر لباسی زیبا هستید. و دوستانتان که در خانه می ماندند.
اگر در زندگی روزانه خود لباس دکلته نمی پوشید برای روز عروسی هم این کار را نکنید

روز عروسی روز انتخاب کردن سبک جدید لباس نیست.در انتخاب لباس عروس بر اساس مد روز و مقطعی دقت کنید. زمانی که در آینده به لباس عروس خود از میان عکس ها نگاه می کنید اگر لباس شما با مد زمان خود طراحی شده باشد و بسیار خاص باشد عکسی دموده شده و منقضی شده به نظر می رسد. پس لباسی که انتخاب می کنید سعی کنید نا متعارف نباشد.

 

انتخاب مدل لباس عروس,نحوه انتخاب مدل لباس عروس

اگر تا به حال لباس دکلته نپوشیده اید برای اولین بار لباس عروس دکلته انتخاب نکنید
اگر لباسی که در فروشگاه می پوشید مناسب نیست، تصور نکنید که اگر سایز خودتان را بپوشید بهتر خواهد شد

در انتخاب لباس عروس دقت لازم را انجام دهید. لباسی که انتخاب می کنید باید کاملا اندازه شما باشد و با بدن شما فیت شود. از این جهت سعی کنید در روزهایی لباس عروس را انتخاب کنید که به مراسم خود نزدیک باشد. چرا که ممکن است تا زمان مراسم در اثر احساسات و استرس ها تغییر سایز داشته باشید و هنگامی که لباس عروس را می پوشید زیبایی لازم را نداشته باشد و زمان لازم جهت تغییر در آن را از دست داده باشید.

تکنیک های انتخاب لباس عروس, نکاتی برای انتخاب لباس عروس

حتما در هنگام پرو لباس عروس، لباس سایز خودتان را بپوشید
از فروشگاه های خرید کنید که خیاط داشته باشند
در این صورت اگر لباس تان به دست تان رسید و دیدی که مناسب تان نیست می توانید از خیاط آن فروشگاه بخواهید که لباس را اندازه تن شما کند .  به علاوه اینکه خیاطهای خود فروشگاه معمولاً با لباسهایی که می فروشند آشنا بوده و بدون اتلاف وقت می توانند به شما بگویند که چه اقداماتی می شود برای سایز کردن و اصلاح لباس انجام داد و چه کارهایی قابل انجام نیست.

در عین حال لباس شما باید راحتی لازم را داشته باشد. چرا که شما با این لباس زمان زیادی را سپری می کنید. از باغ و آتلیه عروس گرفته تا قدم زدن و رقصیدن در تالار عروسی، یک لباس عروس راحت و سبک باعث می شود شما در طول روز احساس خستگی کمتری کنید و در نهایت باعث کاهش استرس شما و بهتر بودن شما در مراسم می شود. این یکی از کلیدی ترین نکات در انتخاب لباس عروس است.
برای خرید تور و سایر لوازم جانبی از سالنهای عروس خود را تحت فشار نگذارید

می توانید از سایر مکانها لوازم جانبی را خرید کنید. به طور مثال یک فروشگاه لوازم عروس در نیویورک قصد داشت یک تور عروس را به قیمت ۱۱۰۰ دلار به من بفروشد عکس تور را گرفتم و به یک پارچه فروشی بردم و آنها همان تور را به قیمت ۳۷۵ دلار برای من درست کردند.

 

روش های خرید لباس عروس,نکاتی برای خرید و انتخاب لباس عروس

برای تور و شیفون لباس عروس، می توانید از سایر مکانها لوازم جانبی را خرید کنید

به حس خود اطمینان کنید
تنها یکی است که ذهن شما را درگیر خودش می کند. پس از امتحان کردن تعدادی لباس، کمی قدم بزنید انتخابهای دیگر را از ذهن خود پاک کنید و تنها یکی را که دائم به آن فکر کرده و خودتان را در آن تصور می کنید انتخاب کنید. این یک امر درونی است.

قبل از رفتن به خرید یک غذای خوب بخورید
اگر گرسنه باشید باعث خواهد شد که عصبی شوید و همین موضوع همه چیز را به هم خواهد ریخت . . با معده خالی من تبدیل به یک آدم مردد، احساساتی و افتضاح می شوم. پس قبل از رفتن به خرید لباس عروسی یک غذای عالی بخورید.

از خرید لباس یک سایز کوچکتر و تحت فشار قراردادن خود برای لاغر شدن خودداری کنید
فروشگاه جی کرو  تنها یک سایز ۲ از مدل لباس انتخابی من داشت. من سایز ۲ نیستم و هرگز هم نبوده ام اما خودم را متقاعد کردم که با خوردن آب سبزیجات و ورزش هر روزه سایز ۲ خواهم شد. حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ روز عروسی رسید ولی من به سایز ۲ نرسیدم و سخت ترین کارم در لباس عروسی نفس کشیدن بود.نحوه انتخاب مدل لباس عروس,بهترین انتخاب لباس عروسی

اگر لباستان آستین دار است مطمئن شوید که می توانید به راحتی دستتان را بالا بیاورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا