خودرو

۳ تا از بهترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۵

جی دی پاور فهرست اولیه‌ بهترین برندهای خودرو از لحاظ کیفیت در سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد. در این فهرست خودروسازان کره‌ای پیشرفت خوبی داشتند ولی ژاپنی ها نتوانسته‌اند با شتاب دیگر رقیبان پیشرفت کنند.
جی دی پاور بر این عقیده است که سه ماه مدت مناسبی است تا شخصی بفهمد که چه اندازه از خودروی خود راضی است یا اینکه خودرو چه مشکلاتی دارد.امروز در ارشاکو ۳ برند  این لیست را به شما نشان خواهیم داد.

پورشه 

این خبر که پورشه توانست مقام نخست را به خود اختصاص دهد شاید هیچکس را سورپرایز نکند. در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نیز پورشه توانست به این جایگاه برسد. پورشه کمپانی‌ای است که سخت تلاش می‌کند تا محصولاتش تا آن‌جا که ممکن است خوب باشند. مدل‌های باکستر، ۹۱۱ و ماکان امسال جوایزی را نصیب خود کردند.

 

۱

 

جگوار

شاید خودروهای جگوار امسال جایزه‌ای را نصیب خود نکرده‌ باشند ولی این برند به خاطر کیفیت و تکنولوژی بالا در ساخت توانست امسال در جایگاه سوم قرار بگیرد. جگوار مثل لینکلن تولدی دوباره داشت. مطالعات اولیه نشان می‌دهند که ای اکس جگوار سری ۳ بهتری نسبت به بی ام و سری ۳ است.

 

۳

کیا

در سال‌های اخیر این فقط هیوندا نبوده که پیشرفت سریع و قابل توجهی داشته‌است. کیا نیز مسیری همچون هیوندا را طی کرده‌است. امسال کیا از هیوندا بهتر عمل کرد. هیوندا در هر ۱۰۰ خودرو ۹۵ مشکل داشت ولی این رقم برای کیا ۸۶ بود. امسال کیا برای مدل های سورنتو و سول جایزه گرفت.

 

 

۲

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا