دنیای دیجیتال

چگونه با گوشی هوشمند خود فیلم آهسته ظبط کنیم ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : گوشی های اپل : در سال ۲۰۱۳ در یکی از بهترین گوشی های اپل با نام iphone 5S ، یک ویژگی بسیار کاربر پسند و عالی ای قرار داده شد . اپل با این کار خواست کاربران گوشی های هوشمندش بتوانند ،  ویدئو های جذاب و شفاف بگیرند و سرگرم شوند. طریقه گرفتن این نوع ویدئوها بسیار ساده است. کافی است برنامه دوربین خود را باز کنید و صفحه به راست بکشید تا زمانی که دکمه ی قرمز slow motion را مشاهده کنید.

کافی است بر روی دکمه کلیک کنید تا ویدئوهای با ۱۲۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی HD برای شما ضبط کند. به همین ترتیب سایر تنظیمات مربوط به آن در دسترس شماست تا به دلخواه خودتان ویدئو ضبط کنید.

 

 

iphone-record-slow-motion

 

گوشی های سامسونگ

در گوشی های سامسونگ نیز از گلکسی اس ۴ و گلکسی نوت ۳ به بعد این ویژگی وجود دارد .  ابتدا باید برنامه دوربین خود را باز کنید در بالا گوشه ی سمت چپ مطابق تصویر زیر ، بر روی آیکون مورد نظر کلیک کنید و بعد از دو مرحله می توانید این قابلیت را فعال کنید.

 

 

samsung-record-slow-motion

 

 

گوشی های HTC

اگر شما از این گوشی ها مانند HTC One و HTC DNA استفاده می کنید می توانید از این قابلیت بهره ببرید. برای اینکار ابتدا به برنامه ی دوربین خود بروید سپس در بالا بر روی آیکونی که سه نقطه دارد کلیک کنید و در قسمت تنظیمات و در زیر مجموعه ی scence تنظیمات slow motion را انتخاب کنید . اگر از گوشی HTC One استفاده می کنید می توانید فیلم هایی با دقت ۱۰۰ فریم در ثانیه ضبط کنید.

 

htc-record-slow-motion

 

 

گوشی هایی مثل Xperia Z1 که از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می کند متاسفانه تنظیماتی در آن وجود ندارد به همین علت هم سایر گوشی ها ذکر نشدند .  اگر در گوشی خودتان مشاهده کردید که فیلم با دقت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط نمی کند نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید.

 

 

گوشی های ال جی

LG G 2 معروف ترین گوشی برند ال جی می باشد که امکان پشتیبانی از این ویژگی را ندارد ،اما سایر گوشی های این برند دارای این ویژگی می باشند .به هر صورت با کمک LG G2 می توان با رفتن به تنظیمات ویدئویی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی ویدئوهای ۶۰ فریم در ثانیه را ضبط کرد و سپس به کمک یک ویرایشگر فایل های ویدئویی می توانید این آهسته بودن را بیشتر هم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا