دنیای دیجیتال

مشخصات گوشی موبایل ال جی جی ۴ (LG G4)

مزایا و معایب گوشی ال جی g4 دو سیم

ویژگی های موبایل ال جی جی ۴ G4

به گزارش ارشاکو به تازگی ال جی کمر همت را بسته که به جایگاه قدیم خود در تولید تلفن همراه دست یابد.

LG-G41

مدتی است که شایعات در مورد پرچمدار آتی الجی قوت گرفته و حالا که تلفن های هوشمند Galaxy S6 و S6 edge سامسونگ هم رنگ واقعیت به خود گرفته اند، وضعیت این گجت تنها به موبایل رونمایی نشده Xperia Z4 سونی شباهت دارد.

شایعات اخیر حکایت از آن دارند که دست کم تا یک ماه دیگر چشمانمان به جمال موبایل ال جی جی ۴  LG G4 روشن خواهند شد، اما تا آن زمان خبرها و تصاویر متعددی از این محصول در فضای مجازی انتشار پیدا می کند که تا حدودی امکانات آن را به تصویر می کشند.

در ادامه این مطلب با ارشاکو همراه باشید.

اخیرا محصولی به نام LG G4 F500x بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته که تا حدودی ابهامات مان در رابطه با امکانات سخت افزاری این تلفن همراه را مرتفع نموده است.

براساس جزئیات به دست آمده از این بنچمارک که در ادامه هم می توانید مطالعه نمایید، این موبایل مجهز به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود و از یک چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ کوالکام بهره می برد.

 

 

در نتیجه پیش بینی مان این است که با یک چیپست ۶۴ بیتی ۶ هسته ای روبرو باشیم که چهارتایشان از نوع ARM Cortex-A53 و دو تای دیگر ARM Cortex-A57 باشند و با یک پردازنده گرافیکی Adreno 418 همراه شده اند.

همانطور که حدس زده اید، چیپست در نظر گرفته شده برای این محصول از لحاظ عملکردی در جایگاه پایین تری در قیاس با نوع هشت هسته ای Snapdragon 810 و پردازنده گرافیکی Adreno 430 آن قرار دارد.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول می توان به ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (حرفی از درگاه کارت حافظه اس دی به میان نیامده)، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم های UHD و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره نمود.

 

حال بگذارید باز گردیم به سراغ چیپست این دستگاه؛ در مورد اینکه چرا الجی این مدل را برای پرچمدار خود انتخاب نموده دو فرضیه وجود دارد: نخست اینکه مشکل گرم شدن اسنپدراگون ۸۱۰ آن را به چنین کاری وادار نموده یا اینکه این اطلاعات احتمالا به یک تلفن پایین رده دیگر تعلق دارند.

از طرفی پیشتر هم شنیده شده بود که الجی در سال جاری میلادی در میان برترین شرکت های ارایه دهنده تلفن های هوشمند قرار نخواهد داشت. برای روشن شدن این موضوع نیز چاره ای جز صبر کردن وجود ندارد.

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا