مد و مدگرایی

افراد ریزنقش بهتر است چه لباس هایی بپوشند؟

در سرتاسر دنیا برندهای سرشناس برای انواع قد ها و جثه ها دست به طراحی و تولید لباس زده اند اما متاسفانه در داخل کشور و یا تولید کننده های معدودی این اصل رعایت نشده و افراد ریزجثه با مشکلاتی رو به رو هستند .اما با رعایت چند نکته ساده میتوانید با استفاده از همین لباس ها هم خوش پوش و جذابتر به نظر برسید .با ما همراه باشید .

لباس هایی درست اندازه شما

بهتر است آقایان و خانم های ریزنقش از پوشیدن لباس هایی بزرگتر یا کوچکتر از سایز خود پرهیز کنند چرا که تشدید بر جثه کوچک شما خواهد بود .سعی کنید تناسب اندام خود را حفظ کنید و از لاغری یا چاقی بیش از حد پرهیز کنید .

کفش پاشنه دار

برای شما پوشیدن یک کفش با پاشنه ۵ یا ۷ سانت ایده آل ترین شکل ممکن است .از پوشیدن کفش های خیلی بلند و مرتفع صرف نظر کنید چون در حالت عادی چندان خوشایند به نظر نخواهند رسید .اگر با کفش پاشنه دار مشکلی ندارید پس راحت ترین نوع آن را برای خود انتخاب کنید .

شلوار تنگ هرگز

پوشیدن شلوارهای تنگ پاهای شما را بیشتر نمایان کرده و همین باعث کوچکتر جلوه دادن اندام شما خواهد شد پس بهتر است از شلوار های راسته یا دمپا استفاده کنید تا کمتر باعث به وجود آمدن این مشکل شوید .

کیف بزرگ هرگز

با برداشتن کیف های بزرگ باعث تشدید ریزنقش تان میشوید و باعث میشوید جثه شما بیشتر به چشم بیاید اما با انتخاب یک کیف کوچک یا متناسب میتوانید جذابتر به نظر برسید .

 

با لباس های کوتاه و شلوغ خداحافظی کنید

بهتر است هرگز به دنبال لباس ها و دامن های خیلی کوتاه نباشید چرا که این گزینه ها مناسب جثه شما نیستند .از لباس هایی با طرح های ساده و متناسب استفاده کنید و با مدل های خیلی کوتاه و شلوغ خداحافظی کنید .

لباس ضخیم و حجیم هرگز

با پوشیدن این نوع لباس ها تناسب اندام و ظاهرتان را بر هم خواهید زد و باعث چاقتر دیده شدن اندامتان خواهید شد .بهتر است اصلا از لباس های ضخیم و حجیم استفاده نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا