دنیای دیجیتال

اینستاگرام ظاهرش را عوض کرد

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : به تازگی یک بروز رسانی در اپ تلگرام اتفاق افتاده است که نه تنها امکانات آن را بروز کرده است بلکه ظاهر اینستاگرام نیز دچار تغییراتی گشته است . اینستاگرام در این باره می گوید که آیکن جدیدش را با استفاده و الهام از آیکن قبلی طراحی کرده است .

دیگر اپ‌های اینستاگرام، مثل Hyperlapse، Layout یا Boomerang هم بروزرسانی شده‌اند و ظاهری شبیه به آیکون جدید اینستاگرام پیدا کرده‌اند.

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اینستاگرام

اینستاگرام می‌گوید که ظاهر جدید رابط کاربری، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا تمرکز کامل‌شان را روی عکس‌ها و محتوای تولید شده بگذارند. تغییرات هم فقط ظاهری هستند و نحوه‌ی استفاده از قابلیت‌های اینستاگرام هیچ تغییری نکرده است.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اینستاگرام

در این بروز رسانی قسمت بالا و پایین اینستاگرام سفید رنگ شده است . طوری که تمام رابط کاربری اپ، سیاه و سفید است. البته این تغییرات روی دستگاه‌های اندرویدی ما، تنها پس از پاک کردن کش اپ اعمال شدند .آیا شما هم اینستاگرام را بروز کرده ایو هنوز هم تغییرات جدید آن را مشاهده نمی کنید ؟ پس ،  از منوی تنظیمات به بخش Apps بروید و Instagram را پیدا کنید؛ سپس وارد Storage شوید و Cache را خالی کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا