گوناگون

نمایشگاه عکسهای قدیمی کیت میدلتون و پرنس میلیام در کاخ کنسینگتون برگزار شد

به قلم ارشاکو  :

کیت میدلتون و همسرش در کاخ کنسینگتون جایی که برای اولین همدیگر را دیدند، خاطرات گذشته شان را مرور کردند. در شبی که ان دو نفر در کاخی که یکدیگر را برای اولین بار ملاقات کرده بودند ، گذراندند به مرور خاطرات گذشته پرداختند. کاخ کنسینگتون جشنی به مناسبت مرور خاطرات این زوج برگزار کرد.

این دو زوج در سال ۲۰۰۱ زمانی که هر دو در دانشگاه اس تی اندروز دانشجو بودند،  با هم آشنا شدند.

دراین عکس هر دو دستشان را دور یکدیگر حلقه کرده اند و  پیراهن سفید پوشیده اند.

 

 

qqqqq
نمایشگاه عکسهای قدیمی کیت میدلتون و پرنس میلیام در کاخ کنسینگتون برگزار شد

 

قبل از انجام مراسم نامزدی کاخ سلطنتی، پدر و مادر پذنس ویلیام چند روزرا در هتل ۵ ستاره اُلد کُرس که نزدیک خط ساحلی بود،  گذراندند. پرنس ویلیلام درباره خاطرات زمان دانشجویی خود در دانشگاه اسکاتلندی ، قبل از آشنایی با کیت، صحبت کرد.

او گفت: بین دانشجویان دانشگاه اس تی اندروز همیشه این صحبت بود که یا ازدواج میکنی و از دانشگاه فارغ التحصیل می­شوی و یا معتاد  می­شوی.

خوشبختانه من و کاترین ازدواج کردیم و از دانشگاه بیرون امدیم. او در باره  باری که  در زمان دانشجویی یکدیگر را آنجا ملاقات می­کردند صحبت کرد و گفت: برای شما پدر و مادرهایی که فرزندان دانشجو دارید یک توصیه دارم و ان هم این است که از فرزندتان بپرسید که ایا با جمله ” زنگ من Ma Bells” در تعطیلات آشنا هستند یا نه! اگر جوابشان مثبت بود حتما لیوان شرابشان را از دستشان قایم کنید”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا