معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

انتخاب بهترین عطرها برای قرارهای رمانتیک

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : یکی از عطرهای پرفروش که می توان در قرارهای ملاقات استفاده کرد ، این عطر می باشد . نت بالایی خوشمزه شکلات، وانیل و کارامل  که بوی یک دسر شیرین را می‌دهد، هر کسی را جذب می‌کند. دو رایحه معروفی که باعث جذابیت این عطر می شوند ، عسل و میوه هستند .

 

 

 

Tresor Perfume by Lancome
Tresor Perfume by Lancome

 

اگر بخواهیم عطری شدیدا رمانتیک را نام ببریم ، می توان ترسور را نام برد . این عطر یک عطر فوق العاده برای ولنتاین می باشد .  رایحه دل انگیز و گستاخانه گل این عطر را تبدیل به عطری بسیار جذاب  کرده. آن را برای قرارتان بزنید تا به شما اعتماد به نفس بدهد.

 

 

 

Dior Addict Perfume by Christian Dior
Dior Addict Perfume by Christian Dior

 

اگر دنبال عطری هستید که طرف مقابل را جذب خود کنید، این عطر بهترین گزینه است. تلفیقی از رایحه‌های شکر و ادویه‌جات که نتیجه‌اش بویی عجیب غریب و جادویی شده است. مخلوطی از بوهای دارچین و نعنا هندی و وانیل و سدر و یاس را برای جذاب‌تر شدن به خودتان بزنید.

Vera Wang Perfume by Vera Wang
Vera Wang Perfume by Vera Wang

 

ورا ونگ عطری فوق العاده و کلاسیک می باشد که امتحان ان را حتما به شما پیشنهاد می کنیم . این عطر جهت استفاده برا یعروس خانم ها در روز عروسی شان طراحی گشته است .

طراح این عطر به خاطر طراحی لباس عروس معروف است . این عطر شاداب کننده است و بوی گل دارد.

 

 

 

Intimately Beckham Perfume for Women by David and Victoria Beckham
Intimately Beckham Perfume for Women by David and Victoria Beckham

 

این زوج قدرتمند ( دیوید و ویکتوریا بکام) این عطر عالی را خلق کرده‌اند که گزینه‌ای مناسب برای ولنتاین و یا قرار شام با فردی خاص است. بوی رمانتیک گل با رایحه تند پرتقال و دارچین و وانیل و عنبر مخلوط شده و بویی گرم و جذاب را به وجود آورده است.

 

Armani Code Perfume for Women by Armani
Armani Code Perfume for Women by Armani

 

روز ولنتاین را می توانید با این عطر به شادی و ملایمی سپری کنید . رایحه اصلی این عطر عسل و وانیل است. رایحه بالایی شکوفه پرتقال گلابی و زنجبیل حس دخترانگی را پخش می‌کند. این عطر برای قرارهای روزانه مناسب می باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا