خودرو

شورلت ترکس ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو شیکاگو

به گزارش ارشاکو به نقل از پردیس خودرو ، شورلت ترکس ۲۰۱۷ یک کراس اوور بسیار کوچک است که ابتدا در سال ۲۰۱۵ در آمریکا فروش خود را آغاز کرد.امسال،این خودرو یک ظاهر جدید به دست آورده است،تغییر کامل بدنه از جلو تا عقب باعث شده است بیشتر شبیه به دیگر مدل های شورلت اخیر مانند سواری مالیبو شود.

آن تغییر کامل بلافاصله در اولین نگاه به ترکس قابل تشخیص است،چون اکنون در زیر سپر یک فاصله ی باز بزرگتر،یک پنجره ی جلوی جدید و چراغ های جلوی جدید وجود دارند.دیگر به روز رسانی های بدنه شامل یک سپر عقب تغییر یافته و چراغ های عقب جدید به همراه طراحی لنت جدید می باشند.

ترکس همچنین چند به روز رسانی کوچک هم در کابین داشته است.قابل توجه ترین این تغییرات،تغییرات در بخش کنترل مرکزی می باشد که در آنجا دریچه های کنترل تغییر مکان داده اند و بخش عقربه ها نیز نسبت به مدل قبلی تغییر کرده اند.

اگرچه ترکس هنوز از همان موتور توربوشارژ ۱٫۴ لیتری با ۱۳۸ اسب بخار نیرو برای مدل ۲۰۱۷ استفاده می کند،اما ویژگی های جدیدی نیز به دست آورده است.بهترین آنها سیستم اطلاعاتی سرگرمی MyLink جدید شده می باشد که اکنون با Apple CarPlay و Android Auto مقابله می کند.این شاسی بلند همچنین دارای دسترسی بدون کلید با استراتر دکمه ی فشاری است که در مدل سال قبل وجود نداشتند.

 

۵۳۶۳۵۴۷۷
شورلت ترکس ۲۰۱۷

 

 

نمای جانبی شورلت ترکس ۲۰۱۷

قیمت

اگرچه کمپانی هنوز قیمت را اعلام نکرده است،اما ما انتظار قیمت آنچنان بیشتری نسبت به ۲۱۲۰۰ دلار مدل قبلی نداریم.

 

شورلت ترکس ۲۰۱۷
شورلت ترکس ۲۰۱۷

 

نمای کناری شورلت ترکس ۲۰۱۷

چه وقت به بازار می آید؟

پاییز ۲۰۱۶٫

 

شورلت ترکس ۲۰۱۷
شورلت ترکس ۲۰۱۷

 

نمای عقبی شورلت ترکس ۲۰۱۷

آن را به لیست خرید خود اضافه کنید چون…

بخش کراس اوور بسیار کوچک با وجود رقیبانی که اکنون از تقریبا همه ی خودروسازان می باشند بسیار داغ و در بورس می باشد.به روز رسانی ها برای شورلت ترکس ۲۰۱۷ به رقابتی باقی ماندن آن در رو به رویی با رقیبان و در عین حال برای اطمینان از اینکه این شاسی بلند کوچک یم طراحی مدرن و دارای ویژگی های با آخرین تکنولوژی باقی بماند،کمک می کنند.

 

شورلت ترکس ۲۰۱۷
شورلت ترکس ۲۰۱۷

 

نمای داخلی شورلت ترکس ۲۰۱۷

دیگر خودروهای مشابه

فیات ۵۰۰X 2016 – فیات ۵۰۰X کوچک دارای ظاهری زیبا و مصرف سوخت عالی به همراه دینامیک سواری عالی می باشد.همچنین قدرت بیشتری نسبت به ترکس ارائه می دهد.

هوندا HR-V 2016 – HR-V یکی از کراس اوور های بسیار کوچک مورد علاقه ی ما است که عمدتا به خاطر قیمت رقابتی،موتور های با مصرف سوخت مناسب و تجهیزات چشمگیرش بهتر نیز شده است.این خودرو از ترکس گران تر است اما واقعا ارزشش را دارد.

مزدا CX-3 2016 – CX-3 بسیار کوچک یک ظاهر غیر طبیعی دارد اما قیمت معقول و موتور با مصرف سوخت مناسب دارد.

شورلت اکوئینوکس دست دوم – اگر تجهیزات و ظاهر ترکس را دوست دارید اما فضای بیشتری می خواهید،شورلت اکوئینوکس سایز متوسط را در نظر بگیرید – مدل بعد از ترکس که در حال رشد و پیشرفت می باشد .قیمت ها بالا هستند بنابراین بهتر است مدل دست دوم را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا