معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

آیا به هنگام خرید عطر افزایش قیمت به معنای اصل بودن عطر است؟

خیلی مهم است که به هنگام خرید عطر به اصل یا تقلبی بودن ان توجه داشته باشید ، چرا که عطرها مستقیما با سیستم تنفسی شما سر و کار دارند و عطر تقلبی نه تنها برای بدن شما بلکه برای محیط زیست نیز می تواند خطرناک باشد.پس بهتر است به هنگام خرید عطر نسبت به اصل بودن آن حساس باشید. در این مطلب از ارشاکو قصد داریم رابطه بین افزایش قیمت و اصل یا تقلبی بودن عطر را برسی کنیم با ما همراه باشید.

 

عطر اصل-ارشاکو
عطر اصل-ارشاکو

عطر ارزان قیمت هرگز!

دقت داشته باشید که هیچ گرانی بی حکمت نیست! مسلما یک عطر ارزان قیمت نه چندان معروف نمی تواند جای شرکت های معتبر سازنده عطر را بگیرد. در مورد عطرهای نامرغوب باید بدانید که ممکن است پس از استفاده بد بو شوند برای همین اگر از این نوع عطرها دارید آنها را به هیچ وجه وی لباستان اسپری نکنید. این کار باعث می شود بوی بد به خورد لباس برود و به سختی بتوانید از دستش خلاص شوید اما اگر روی مچ دست هایتان اسپری شده باشد با شست و شو به راحتی از بین خواهد رفت.

عطر را معمولا روی لباس اسپری نمی کنند، به خصوص پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها، چون میزان روغن آنها بالاست و روی لباس لکه می اندازد ولی اگر خیلی دوست دارید لباستان هم بوی عطر بدهد، می توانید عطر را روی لباس های تیره و با فاصله اسپری کنید، آن هم در محل هایی که به چشم نمی آیند، مثل زیر تای یقه لباس.

 

عطر اصل

نسبت به خرید عطر اصل حساس باشید. عطرها مستقیما با سیستم تنفسی شما سروکار دارند. اگر عطر شما نامرغوب باشد احتمال اینکه به بدنتان و حتی به محیط زیست صدمه بزند زیاد است. این روزها زیاد دیده می شود که دستفروش ها عطرهایی را با شکلی شبیه عطرهای اصل می فروشند و متاسفانه عده ای هم این عطرها را می خرند. سری به سایت های فروش عطر مورد نظرتان بزنید. با یک جستجوی ساده متوجه خواهید شد که قیمت آن عطر حدود چقدر است. چطور ممکن است همان عطر را با یک دهم قیمت بفروشند و بگویند اصل هم هست؟ حتی اگر گفتند به خاطر نداشتن جعبه به قیمت پایین فروخته می شوند باور نکنید؛ این عطرها تقلبی هستند.

منبع : beytooteh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا