آرایشی و زیبایی

چگونه پوست ، مو و آرایشتان را بهاری کنید

 

  1. بهار در همین نزدیکی است. فصل جدیدف هوای گرمتر یعنی تغییر در عادات روزانه چه در خصوص زیبایی و چه در آرایش به رنگ تیره دست بردارید و سعی کنید از کرم ها و رنگهای آرایشی ملایم استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم تا در خصوص نکات زیبایی بهاری صحبت کنیم. این نکات به نقل از ” هاف پست لایف استایل” ” HuffPost Lifestyle” در این مطلب آمده است.
  2. ۱- استفاده از مدل موی به اصطلاح شلوغ. این مدل مو در فصل بهار بسیار جذاب و زیبا است.
  3. استفاده از رنگ ملایم برای رژ لب. البته سعی کنید رنگی از بین رنگهای ملایم استفاده کنید که با صورتتان هماهنگی داشته باشد. بجای استفاده از کانسیلر و زیر ساز سنگین از ضد آفتاب ملایم استفاده کنید. استفاده از ضد افتاب در این فصل ضروری است چون شدت تابش نور خورشید نسبت به پاییز و زمستان بیشتر است.
  4. من از آن دسته آدم هایی هستم که همیشه رژ گونه میزنم و یکی از قسمتهای آرایشی که همیشه انجام می دهم استفاده از رژ گونه است. تجربه چند ساله به من نشان داده است که در فصلهای گرم مثل بهار و تابستان بهتر است از رژ گونه با رنگ تیره استفاده نکنید و به جای آن از رژ گونه با رنگ ملایم استفاده کنیم.
  5. استفاده از ضد آفتاب در فصل بهار و تابستان به شدت توصیه میشود. سعی کنید معمولا از ضد افتابهایی با ” اس پی اف” بیش از ۵۰ استفاده کنید.
  6. استفاده از سایه چشمهای ملایم در فصل بهار توصیه میشود. اگز از آن دسته خانم هایی هستید که عادت به استفاده از سایه چشم داریدف بهتر است از رنگهای خنثی و یا ملایم برای بهار استفاده کنید.
آرایش
آرایش
  1. به جای استفاده از سایه های روغنی و چرب سعی کمنید از سایه های پودری و سبک استفاده کنید. چون استفاده از سایه های سنگین و بسیار چرب باعث میشود که به دلیل گرمای هوا، و تعرق زیاد فرم و حالت سایه از بین برود.
  2. ۷- همراه داشتن پک کننده های پوستی در این فصل بسیار ضروری است. از طرفی استفاده از ویتامینها به خصوص ویتامین ” بی۳” برای فصل بهار مناسب و لازم است. چون این ویتامین برای ترمیم ومراقبت از بافتهای پوست صورت در فصل بهار بسیار کمک میکند.
  3. ۸- تغییر دادن عادات مراقبت از پوست یکی از کارهای لازم و ضروری است که باید با تغییر هر فصلی انجام دهید. چون هر فصل خصوصیات و شرایط اب و هوایی خود را دارد و مسلما باید با توجه به این شرایط از پوست خود مراقبت کنید.
  4. ۹- مدل موی کوتاه بهترین انتخابها برای بهار و تابستان است. البته برای کشورهایی که زنان مجبور به استفادهاز حجاب هستند شاید توصیه مناسبی نباشد.
  5. ۱۰- استفاده از ارایش ملایم و طبیعی در فصل بهار و تابستان بهترین گزینه و انتخاب است. سعی کنید از کرم های ملایم و سبک در این دو فصل استفده کنید.
  6. ۱۱- برای اینکه آرایشتان یکنواخت و خیلی روشن نباشد می توانید از خط چشم های رنگی استفاده کنید. استفاده از این نوع خط چشمها علاوه بر رنگ دادن به آرایشتان، باعث میشود تا چشمهایتان هم درشتر و جذاب تر به نطر برسد.

 

آرایش
آرایش
  1. ۱۲- استفاده از رنگ موهای روشن و ملایم در این فصل به شدت توصیه میشود. اگر از آن دسته خانمهایی هستید که عادت به رنگ کردن موهایتان دارید، بنابراین بهتر است از رنگهای ملایم برای موهایتان استفاده کنید.
  2. ۱۳- استفاده از لاکهای با رنگ ملایم و تقریبا خنثی در فصل بهار مناسب تر است.
  3. ۱۴-استفاده از محص.لات دارای ” اس پی اف” چون در این فصل نور تابش نور خورشید مستقیم تر است بنابراین نیاز به استفاده از محصولاتی که دارای مواد محافظت کننده در برابر اشعه خورشید هستندف لازم و ضروری است. از جمله این محصولات یم توان به کرم های ضد آفتاب و رز لبهای دارای “اس پی اف” اشاره کرد.
  4. ۱۵- برای روشن و شفاف کردن چشمهایتان می توانید از خط چشم مناسب با رنگ پوستتان مثلا قهوهای یا مشکی استفاده کنید. همچنین میتوانید از سرم های چشمی و مرطوب کننده های مناسب برای زیر چشم به همراه خط چشم مدادی استفاده کنید.
  5. ۱۶- سعی کنید از برسان مناسب در این فصل استفاده کنید. در فصل بهار و تابستان به دلیل گرمای هوا و تعریق زادف نیاز به استفاده از آبرسان مناسب برای پوست هست. علاوه بر آبرسان لازم است تا از یک مروطب کننده مناسب نیز استفاده کنید.
  6. ۱۷- برای جوانسازی و درشت کردن لبها میتوانید از روغن مناسب استفاده کنید. در بازار محصولات فوق العاده ای برای ترمیم و جلوگیری از ترکهای لب به علاوه درشت کردن لبها وجود دارد. برخی از این محصولات آبرسانهای مناسبی هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا