آرایشی و زیبایی

آموزش فرکردن مو با اتو مو

 

به قلم ارشاکو : فر کردن مو یکی از روش های آرایش مو محسوب می شود که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد . امابرای فر کردن مو حتما نباید یکی از دستگاه های شناخته شده مثل بابیلیس یا بیگودی برقی داشته باشید؛ شما می توانید با اتوی مو هم موهای تان را فر کنید و حالت دهید. اگر دوست دارید که روشی جدیدی ( استفاده از اتو مو ) ، برای فر کردن موهایتان بیاموزید می توانید با ارشاکو در ادامه مطلب همراه شوید ….

اول به این نکته توجه کنید که ، در این روش هر چه قسمت بندی موها کوچک تر باشد، کار ساده تر خواهد بود.

 

موهای فر
موهای فر

 

خب روش کار بدین صورت می باشد :

موهای تان را دور اتو بپیچید؛ طوری که نوک موها در دستانتان قرار بگیرد. اگر مراقب نباشید موها حالت بدی پیدا می کند. ما همیشه فر کردن مو با اتو را با فر دادن ربان مثال می زنیم. طوری که اتوی مو را ۴۵ درجه بچرخانید و به سمت پایین بکشید.

هرچه آن را به سمت پایین تر می برید، مچ خود را همچنان در آن حالت نگه دارید به طوری که وقتی به انتهای مو می رسید، اتو حالت برعکس می شود.

بعد از اتمام کار با انگشتان تان فرها را کمی از هم باز کرده و در صورت نیاز، سرم ضدوزمو بزنید. یادتان باشد شما نمی توانید با این روش مو را کاملا فر کنید، بلکه تنها فری ملایم ایجاد خواهید کرد.

این تکنیک برای موهای لایه لایه که می خواهید انتهای مو به سمت بیرون برگردد یا فر ملایمی به سمت داخل داشته باشد، بسیار مناسب است.

خب امیدواریم ، این روش فر کردن ، تبدیل به یکی از روش های فر کردن موهایتان تبدیل شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا