آرایشی و زیبایی

۲۰ ابزار کاربردی آرایشی

ممکن است که همه لوازم و ابزار ارایشی که در فروشگاهها می ­بینید را بشناسید و نام آنها را بدانید اما ایا می­دانید دقیقا کاربرد هرکدام از انها چیست؟ انواع و اقسلم برس­ها، اسفنج­ها و شانه­ها در فروشگاه­ها وجود دارد و در نگاه اول همه یک کاربرد دارند اما اگر کمی دقت کنید می­بینید که کاربرد هرکدام متفاوت است. اگر کنجکاوید که هرکدام از این ابزارها چه کاربردی دارند پیشنهاد می­نم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

  • فرمژه

 

فرمژه
فرمژه

 

اگرچه از نام این ابزار مشخص است که چه کاربردی دارد، هنوز یکسری مطالبی وجود دارد که خیلی­ها نمی­دانند. در ئاقع این ابزار یکمی از ابزارهایی است که علاوه بر اینکه به شما کمک می­کند تا مژه­هایتان فر  شوند کمک ­می­کند تا مژه هایتان از هم باز باشند و از طرف دیگر ضخیم تر شوند.

  • مو چین

 

مو چین
مو چین

ممکن است که فکر کنید تنها کار موچین  برای برداشتن موهای ابرو است. اما از این این ابزار کاربردی برای در آوردن موهای ریز در هرجای بدن و حتی بیرون کشیدن موهای زیر پوستی هم می­توانید استفاده کنید.

  • لوازم مراقبت از پوست

 

لوازم مراقبت از پوست
لوازم مراقبت از پوست

 

این لوازم که در واقه نوعی برس برای مراقبت از پوست محسوب می­شوند، دقیقا چه کاربردی دارند؟ این وسیله می­تواند مواد آرایشی روی پوست را تا ۶ برابر بهتر از سایر روش­ها پاک کند و از بین ببرد. در واقع این وسیله نوعی لایه بردار سریع است . هر موقع از مواد

ارایشی روی پوست استفاده کردید، می­توانید از این وسیله برای پاک کردن پوستتان استفاده کنید و پوستتان کمی استراحت کند.

  • انواع اسفنج­ها

 

انواع اسفنج­ها
انواع اسفنج­ها

در واقع بسته به اینکه چه نوع اسفنج آرایشی انتخاب می­کنید، کاربرد آنها هم متفاوت است. مثلا برخی از این اسفنج­ها برای برای زیر استفاده زیر سازها بکار می­روند، برخی دیگر برای ترکیب کانسیلر بر روی پوست و برخی دیگر برای سایه بکار می­روند. اما روی هم رفته باید گفت که این اسفنج­ها یکی از پرکاربردترین ابزار آرایشی هستند.

  • شانه وقلم­موی دو سر ابرو

 

شانه وقلم­موی دو سر ابرو
شانه وقلم­موی دو سر ابرو

 

این ابزار هم برای خانم­ها و هم برای آقایان کاربرد دارد. برای آقایاینی که ابروهای نامرتب دارند بسیار کاربردی است. این ابزار شامل یک شانه و یک قلم­مو ابرو است که آقایان از شانه آن می­توانند حتی برای شانه کردن موهای صورتشان نیز استفاده کنند. برای من که زندگی بدون این وسیله غیذ ممکن است!!!

 

  • قلم موی “کابوکی”

 

قلم موی "کابوکی"
قلم موی “کابوکی”

اگر به دنبال یک قلم­موی پر پشت و پر کاربرد می­دید این نوع قلم مو همان است که به دنبالش هستید. این قلم مو چه کاربردی دارد؟ من از این قلم مو برای پودر زدن به صورت استفاده می­نم. البته شما می­وانید از این قلم مو برای استفاده از پودرهای برنزه، رژ گونه و غیره استفاده کنید. در واقع این قلم موی گرد و بزرگ کاربردی تر از آن است که فکرش را می­نید.

  • سنگ پا

 

 

سنگ پا
سنگ پا

این وسیله یکی از ابزارهایی است که بیشتر در حمام استفاده می­شود. این وسیله برای نرم کردن پوست پا و از بین بردن سلواهای مرده پا استفاده می­شود. این سنگ برای کسانی که از ترک پا رنج می­برند بسیار مناسب است. فقط کافی است پاهایتان را با کمی صابون و اب خیس کنید و به ارامی این سنگ را روی پوستهای مرده پاشنه بکشید.

  • اسفنج سلولوز

 

اسفنج سلولوز
اسفنج سلولوز

 

اگر به دنبال یک پاک کننده قوی می­گردید این اسفنج­ها را به شما توصیه می­کنم. کافی است کمی محلول پاک کننده صورت را روی این اسفنج­ها بزنید و بعد به تمام قسمتهای صورت به آرامی به صورت دایره­ای بکشید. این کار باعث از بین رفتن پوستهای مرده و سلولیتهای پوست صورت می­شود.

  • ابر میکروفینیش

 

 

ابر میکروفینیش
ابر میکروفینیش

 

ادر این ابر برای استفاده از انواع پودرهای صورت مثل پنکیک و سایر پودرها کاربرد دارد. سایز کوچک این ابر برای استفاده در تمام قسمتهای  بدن مناسب است.

  • فر مژه برقی

 

فر مژه برقی
فر مژه برقی

اگر می­خواهید مژه­هایتان فر دار و زیبا باشد و فر مژه تان ماندگار باشد، این وسیله به شما کمک می­ند. با استفاده از این وسیله مطمین خواهید بود که فر مژه­هایتان به زودی از بین نمی­رود و مژه­هایتان بدون استفاده از ریمل هم زیبا و جذاب هستند.

  • پا ک کننده قلم مو و لوازم آرایشی

 

پا ک کننده قلم مو و لوازم آرایشی
پا ک کننده قلم مو و لوازم آرایشی

همه ما از قلم­مو ها و ابزار ارایشی استفاده می­نیم. اما برای پاک کردن قلم­مو ها و سایر ابزار آرایشی با مشکل مواجه هستیم. خیلی­­ها این ابزار را با آب می­شیند .اما محلولی وجود دارد که از آن برای پاک کردن قلم مو­ها و سایر ابزار آرایشی  به راحتی می­وان استفاده مرد.

  • قیچی ابرو

 

قیچی ابرو
قیچی ابرو

اینکه این قیچی دقیقا چه کاربردی دارد و کجا استفاده می­شود، برای من کمی سوال برانگیز است. البته چیزی که از شکل و شمایل این قیچی بر می­آید این است که از این قیچی برای کوتاه کردن ابروها می­توانید استفاده کنی، بدون اینکه خط ابرویتان را خراب کنید. از زبین برنده جوشهای سر سیاه و سفید پوست

 

 

kkjj

هر موقع که به فروشگاه­های لاوزم آرایشی می­رفتم با دیدن این ابزار همیشه این سوال برایم پیش می­آمد که واقعا چه کاربردی دارد. تا اینکه یکبار از فروشنده پرسیدم و فهمیدم که این وسیله برای بیرون کشیدن جوشهای سر سیاه و سفید روی بینی و صورت است. تنها کافی است که سر این وسیله را اطراف جوش بگذارید و جوش را بیرون بکشید. ممکن است کمی دردناک باشد، اما به نتیجه می­ارزد.

  • پد پاک کننده منافذ پوست

 

پد پاک کننده منافذ پوست
پد پاک کننده منافذ پوست

این پد یک وسیله کاربردی برای پاک کردن منافذ پوست و از بین بردن انها است. این پد معمولا از جنس سیلیکون است که بسیار انعطاف پذیر است و اگر ناخواسته با فشار روی پوست صورتتان کشیدید، آسیبی برای پوست ایجاد نمی­کند.

  • کاغذ جذب کننده

 

کاغذ جذب کننده
کاغذ جذب کننده

این کاغذها یکی از بهترین اداع­ها در صنعت آرایشی هستند. به نظر من این کاغذها باید در تمام ساکهای مسافرتی، کیفهای آرایشی و حتی کیفهای دستی وجود داشته باشد. چون کاربرد زیادی دارند. از این کاغذها وقتی استفاده می­شود که شما در گرما قرار گرفته ایئ و یا به دلیل تعریق زیاد، روی پوست صورتتان چربی و روغن به وجود آمده. این کاغذ روغن و چربی ایجاد شده به دلیل استفاده از کانسیلر و وجود گرما یا تعریق، را از بین می­برد. حتی از این کاغذها برای برطرف کردن براقی بیش از حد کانسیلر و یا پودری که روی پوست زده­اید می­توانید استفاده کنید.

 

  • قلم موی کمانی خط چشم

 

قلم موی کمانی خط چشم
قلم موی کمانی خط چشم

قبلا نمی­دانستم که دلیل طراحی این قلم­مو به وصرت کمانی چیست اما بعدا فهمیدم که این قلم­مو برای کشیدن خط چشم مدل گربه­ای کاربرد دارد. و در واقع به خاطر حالت کمانی بودن آن، می­تواید کنترل کاملی بر روی ان داشته باشید و کار با آن برایتان آسان خواهد بود.

  • قلم موی خط چشم

 

قلم موی خط چشم
قلم موی خط چشم

همانطور که از اسم این قلم­مو پیداست، برای کشیدن خط چشم استفاده می­شود. این قلم مو برای کشیدن خط چشم باریک و زیبا بسیار کاربردی است. این قلم مو برای کسانی که کشیدن خط چشم را تازه شروع کرده اند و در واقع مبتدی هستند، بسیار مناسب است. چون کنترل کردن ان خیلی ساده و راحت است.

  • قلم­موی دو سر

 

قلم­موی دو سر
قلم­موی دو سر

این قلم مو نه­ تنها برای ترکیب و محو کردن خطوط ایجاد شده در سایه چشم بکار می­رود بلکه بای ایجاد گوشه و صاف کردن خط سایه هم کاربرد دارد. سایه زدن با استفاده از اسن قلم مو بسیار ساده و آسان است.

  • قلم موی خط کشی دو سر

 

قلم موی خط کشی دو سر
قلم موی خط کشی دو سر

از این قلم مو برای کشیدن خط چشم و همچنین صاف کردن خط چشم استفاده می­شود. این قلم مو برای پاک کردن قسمتهایی که به نظر خراب شده اند و یا قسمتهایی از خط چشم که به اصطلاح از خط بیرون زده است بکار می­رود. حتی برای پاک کردن اثر خط چشم مدادی هم مناسب است.

  • قلم ­موی ابرو

 

قلم ­موی ابرو
قلم ­موی ابرو

آخرین ابزاذی که می خواهم معرفی کنم و بسیار کاربردی است، قلم­موی ابرو است. به دلیل زاویه دار بودن سر این قلم­مو استفاده از آن در گوشه­های ابرو و همچنین سر ابرو بسیار راحت و مناسب است.

اگر شما ابزار آرایشی کاربردی دیگری می­شناسید که در این لیست از قلم افتاده است، خوشحال می­شویم که به ما معرفی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا