آرایشی و زیبایی

سریع ترین روش ها برای آرایش چشم و ابرو

در اولین نگاه به صورت هر کس بیشترین عضوی که خود نمایی می کند ، چشمان اوست . چشم ها در زیبایی صورت شما نقش به سزایی ایفا می کنند و با دانستن فوت و فن آرایش چشم ها می توان آن ها را بیش از پیش زیبا کرد . اما آرایش چشم برای تازه کارها و به قول گفتنی برای هرکسی کار ساده ای نیست و بایستی بدانید که چه کارهایی برای زیبا سازی چشم هایتان لازم است . در این مطلب از ارشاکو قصد داریم شما دوستان عزیز را با این فوت و فن ها اشنا سازیم . در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

 

درست برداشتن ابروها : 

ابروهای زیبا در داشتن صورت زیبا بسیار موثر است . اگر آنها را درست بردارید باعث آراستگی و زیبایی صورت شما خواهد شد . اما برای اینکه به هنگام برداشتن موهای ابرو ، درد کمتری را بر روی پوست خود احساس کنید ، بهتر است ، بعد از دوش آب گرم به برداشتن انها بپردازید .
آرایش چشم ها برای درشت تر شدن : 

حتما می دانید که روش های آرایشی زیادی برای درشت تر نشان دادن چشم ها با آرایش وجود دارد ، اما نیازی نیست که حتما در این کار حرفه ای باشید . فقط کافیست کمی مژه هایتان را فر دهید و بعد دو سه بار به مژه هایتان ریمل بزنید ، همین یک کار ساده تاثیر زیادی در درشت نشان دادن چشمانتان ایفا خواهد کرد .

توجه داشته باشید که قبل از این کار هیچ آرایشی از روز قبل بر روی چشمان شما نمانده باشد .

 

آرایش چشم
آرایش چشم
کانسیلر استفاده کنید ، سخت نیست :
کانسیلرها در نگاه اول بسیار ساده و شاید غیرقابل استفاده بیایند ولی این طور نیست چون همین کانسیلرها هستند که پشت چشم شما را بستری صاف و آماده برای یک آرایش بی‌نقص می‌کنند. بعضی از خانم‌ها پوست پلکشان شیشه‌ایی است یا بهتر است بگوییم مویرگ‌های ریز از روی پوستشان کاملا معلوم است؛ در نتیجه  کانسیلرها کمک می‌کنند تا پشت پلک  محیطی صاف برای آرایش شود و سایه راحت‌تر روی آن بخوابد.

 

 

از دو نوع ریمیل برای آرایش چشم‌های‌تان استفاده کنید
اگر می‌خواهید مژه‌هایی رویایی داشته باشید به این نکات توجه کنید. برای اینکه حالت‌دهی مژه‌های‌تان در مدت‌زمان بیشتری ماندگار بماند از دو نوع ریمل استفاده کنید ۱) ریمل‌های بلندکننده ۲) ریمل‌های پر پشت‌کننده؛ البته بعضی از ریمل‌ها هر دو خاصیت را با هم در یک ریمل دارا هستند.

 

آرایش چشم
آرایش چشم

خط چشم مناسب با رنگ چشم های‌تان بزنید

همه ما عادت کرده ایم از خط چشم سیاه استفاده کنیم و هیچ قصدی برای شکستن این سنت دیرینه و پا را فراتر از مرزها گذاشتن نداریم ولی برای اینکه چشم های مدرن و زیباتری داشته باشید ، از خط چشم های همرنگ چشمانتان استفاده کنید ، این کار باعث متفاوت شدن چشمان شما خواهد بود .

 

به هنگام سایه زدن از نوار چسب استفاده کنید : 

امکان دارد به هنگام سایه زدن ، ریزش داشته باشد و آرایش چشم شما را به هم بزند . . پس بهتر است زیر چشم نوار چسب دار کوچکی قرار دهید تا سایه‌ها روی آن بریزد. هنگامی که کارتان تمام شد به راحتی نوار را بردارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا