معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند Amouage

  • ” مِموآق مَن”

 

۱

 

مردانه

این عطر در سپتامبر ۲۰۱۰ به عنوان عطری با رایحه چوب و چرم شناخته شده است. طراح این عطر، کارین وینچون ، در طراحی این عطر از نت­های چای سبز و سفید استفاده کرده است. نت ابتدایی در این عطر شامل ریحان، نعناع و نوعی چوب خوشبو است. نت میانی متشکل از اسطوخودوس و رز است و در نت پایانی نیز از چوب صندل، چوب گایاک، عنبر، گلسنگ، وانیل، توتون و چرم استفاده شده است. این عطر در ورژن زنانه نیز تولی شده است و در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

 

 

  • ” مِمواق وُمَن”

 

۲

 

 

زنانه

این عطر نیز مانند ورژن مردانه­اش در سپتامبر ۲۰۱۰  به بازار معرفی شد و دردسته عطرهای با رایحه چرم، مشک حیوانی و شیفیر قرار گرفت. طراح این عطر “دانیل مااورِل” و ” دوروتی پایوت” در طراحی این عطر از نت­های چای سفید و سیاه استفاده کرده اند. نت ابتدایی این عطر شامل هلف ماندارین، فلفل صورتی و چوب معطر است. نت میانی از میخک، بهف فلفل، نت­های چوبی، یاس رز و گلهای سفید تشکیل شده است. برای نت پایانی از ترکیبات مشکف لادن، گلسنگ و چرم استفاده شده است. همانطور که گفته شد ورژن مردانه این عطر نیز موجود است. این عطر در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل به بازار عرضه شده است.

  • “مُلوک”

 

۳

 

 

مردانه

عطری با رایحه گرم، فعال و بسیار ماندگار که برای مردان طراحی شده است. در این عطر از ترکیب عنبر و رز ظایف استفاده شده است. رایحه مردانه این عطر برای بعدازظهر بسیار مناسب است و در اندازه ۱۲ میل در بازار موجود است.

  • “مشک ابیض”

 

۴

 

 

مردانه و زنانه

این عطر مستقیما از مشک سفید تولید شده است. عطری شفاف ولی سرشار از رایحه . برای تئولید این عطر از ترکیب هنرمندانه وانیل شیرین به همراه چوب صندل استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر با رایحه خالص مشک سفید شروع می­شود و کم کم به سمت رایحه­ای هوس انگیز حرکت می­کند و بعد از آن به رایحه­ای شیرین و هیجان انگیز می­رسد.  در تولید رایحه این عطرف طراح هنر جادویی خود را تماما بکار گرفته است و این همان چیزی است که با استشمام رایحه این عطر به ان خواهید رسید. این عطر در اندازه ۱۲ میل در بازار موجود است.

  • “اُهود”

۵

 

 

زنانه و مردانه

در عربی “اُهود” به معنای قول و قرار است. تنها چند قطره از این عطر را استشمام کنید تا به عمق رایحه طبیعی و زیبای ان پی ببرید. در این عطر طراح تمام جادوی هنر خود را بکار بسته تا رایحه ای خاص از ترکیب انواع عطرهای ناب به همراه گلهای خاص، چوب­های خوشبو استفاده کند. رد بوی رایحه این عطر بسیار قوی و زنده است. در این عطر از اسانس عود به همراه چوب صندل و نت­های سبز استفاده شده است. همچنین در کنار نت­­ای ذکر شده از شادابی نت ترنج، عنبر خاکستری به همراه رز و شکوفه پرتقال به همراه مشک سفید استفاده شده است. تمام این نت­­ا به طرز ماهرانه و جادویی با هم ترکیب شده و به صورت عطر در امده اند. این عطر در اندازه ۱۲ میل در بازار موجود است.

  • ” اود الخَلود”

 

۶

 

 

زنانه و مردانه

نام این عطر در عربی به معنای “چوب ابدیت” است. افسانه­های زیادی در این رابطه وجود دارد و در اکثر این افسانه ذکر شده است که رایحه بهشت، رایحه چوب عود است. اما در روی زمین رایحه عود ترکیبی است از بوی چوب به همراه بوی دود. برای تولید این عطر از بهترین نوع عود، نایاب ترین ماده در صنعت عطر سازی ف استفاده شده است. رایحه این عطر شبیه به رایحه یک معبد سرشار از روح معنوی است. این عطر در اندازه ۱۲ میل در بازار موجود است.

  • “رِفلِکشِن مَن”

 

۷

 

 

مردانه

در بازار این عطر در دسته عطرهای با رایحه چوبف گل و مشک قرار گرفته است. این عطر در اسل ۲۰۰۷ توسط “لوکاس سیه­اوزاک” طراحی شده است. نت ابتدایی در این عطر شامل رز ماری، فلفل شیرین و رز است. برای نت میانی از ترکیب ریشه زنبق زرد، یاس و شکوفه ژرتقال استفاده شده است.  نت پایانی نیز متشکل از چوب صندلف نعناع هندیف ویتیوِر و سدر است.

  • “رِفلِکشِن”

 

۸

زنانه

رایحه این عطر بیشتر بر پایه گل طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از بنفشه آبی، فرزیا بنفش به همراه برگهای سبز گیاهان استوایی استفاده شده است. نت میانی ترکیبی از شکوفه­های یاس است . نت پایانی نیز از رایحه­های گرم و شرقی شامل سدر، چوب صندل و عنبر تشکیل شده است. این عطر در سال ۲۰۰۷ توسط “موریس راسل” طراحی و تولید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا