دنیای دیجیتال

آیا Samsung Galaxy S7 قابل تعمیر است ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو :همیشه در ماه اول پس از عرضه ی پرچمداران شرکت های معروف به بازار ، آزمایش های عجیب و غریبی بر روی آن ها صورت می گیرد . آن ها را در آب می اندازند تا ضد آب بودن شان را امتحان کنند ، برخی را با چکش و چاقو و … امتحان می کنند و گاهی نیز برخی از آن ها را اوراق می کنند تا میزان تعمیر پذیری آن ها را بسنجند .

پرچمدار ال جی امسال برخلاف سال های پیش توانسته است بهتر از رقیب خود یعنی گلکسی ۷ عمل نماید و امسال قوی تر و بهتر از سال های قبل خود ظاهر شده است .

وجود دوربین دوگانه و نیز نتایج درخشان بنچمارک از جمله برتری های این گوشی نسبت به گلکسی اس ۷ می باشد و در کنار کل پرچمداران سال جاری میلادی واقعا برجسته به نظر می رسد .

در مورد آزمایش تعمیر پذیری گلکسی اس ۷ دیدیم که این گوشی خیلی هم تعمیر پذیر نیست و دلیل آن هم چینش فوق العاده پیچیده و متراکم سخت افزار آن درون قاب می باشد ، ولی در مورد جی ۵ چطور؟

Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7

 

 

تیم IFixit به هنگام اوراق کردن این گوشی متوجه گشتند که هیچ چسبی برخلاف سایر گوشی های موجوددر بازار در این گوشی به کار نرفته است و جال تر این که تنها ۲ پیچ و چند خار صفحه نمایش این گوشی را به بدنه آن متصل گردانده است .

این گروه پس از انجام آزمایش نهایی خود متوجه شد ، در واقع این گوشی به راحتی و برخلاف گلکسی اس ۷ به راحتی تعمیر پذیر است و تقریبا تمام قطعات سخت افزاری آن به سادگی قابل تعویض خواهند بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا