گوناگون

گلشیفته فراهانی در کنار همسر برهنه اش

به قلم ارشاکو : تقربا حدود یک هفته پیش نقیب شنبه زاده هنرمند ایرانی با قرار دادن تصاویری از گلشیفته و چند تن از دوستان مشترک شان شایعه ازدواج مجدد گلشیفته فراهانی را بر سر زبان ها انداخت . این خبر به قدری صدا کرد که خود این شخص مجبور به گذاشتن پست دوم اینستاگرامی خود در این مورد شده و بیان داشت که خبر ازدواج گلشیفته شایعه ای بیش نیست !

و این قضیه هم چنان برای مردم مجهول بود که چرا نقیب زاده در پست اول خود ازدواج گلشیفته را اذعان  داشته و در پست دوم آن را تکذیب کرده است ، تا اینکه بعد از گذشت سه هفته با گذاشتن پست سوم انگار قصد جواب به همه شایعات سوالات و کنجکاوی های مردم را دارد.

در همان روز ها نیز گلشیفته در صفحه شخصی خود فیلمی را از متیو سیلور  منتشر کرده بود که در این فیلم چند دقیقه ای متیو جملاتی عاشقانه را خطاب به گلشیفته بیان می داشت . بر اسا همین جملات عاشقانه و اذعان خبر ازدواج گلشیفته فراهانی این حدس و گمان نیز زده شد که گلشیفته با فردی به نام متیو سیلور ازدواج کرده باشد .

و اما حال ، گلشیفته با انتشار عکسی در کنار متیو سیلور ،  با بدنی برهنه  و با در دست داشتن بنری که بر روی آن کلمه لاو ثبت شده است ، می شود گفت که پیش بینی ازدواج گلشیفته با متیو سیلور تبدیل به یقین شد .

متیو سیلور ، هنرمند چیدمانی است که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند. سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو، گالری و روی استیج را هم دارد. ادعای او کاستن از تنشهای عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی، آفرینش و عشق است.

 

golshiftee (1)
گلشیفته فراهانی در کنار همسر برهنه اش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا