معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

آغاز بهار و معرفی عطرهای بهاری

هر کدام از ما ممکن است با شنیدن نام فصل بهار چیزهای زیادی را به یاد بیاوریم اما اغلب با شنیدن نام این فصل زیبا به یاد رنگ ها و رایحه های جذاب گل ها و میوه های بهاری میوفتیم .بهار فصل رنگ و بو و طعم های عالی است .طبیعتا این فصل جذاب عطرهای مناسب خود را هم طلب میکند .عطرهایی با رایحه خوش و ماندگار و ملایم که شاید بیشتر مناسب استفاده در این فصل باشند .با ارشاکو همراه باشید تا رایحه های مناسب فصل بازی رنگ و بوها را به شما معرفی کنیم .

عطر زنانه تام فورد ارکید سولیل Orchid Soleil Tom Ford

این عطر در جولای سال ۲۰۱۶ به بازار جهانی معرفی شد که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد .رایحه ای ملایم و شیرین دارد و شامل نت های گل و نت های شرقی است .این عطر به دلیل رایحه ملایم و دلپذیر خود گزینه مناسبی برای فصل بهار است .از عطرهای معروف و پرفروش برند معروف تام فورد است و شامل نت هایی چون سرو سایپرس ،نارنج ،فلفل صورتی ،زنبق قرمز ،مریم ،ارکیده ،خامه ،فندق ،نعنای هندی و وانیل میباشد .

 

 

عطر زنانه لوئو ۰۰۱ وومن Loewe 001 Woman

این عطر در آگوست سال ۲۰۱۶ معرفی شد و محصول کشور اسپانیاست .رایحه ای ملایم و شیرین و روحنواز دارد که شامل نت های شرقی و گلهاست .رایحه عطر زنانه لوئو ۰۰۱ شامل نت های ترنج ،فلفل صورتی ،نارنگی ،چوب صندل ،یاس ،وانیل و عنبر میباشد .ترکیب نت های تشکیل دهنده به زیبایی هرچه تمام تر رایحه ای دل انگیز و بهاری را برای این عطر رقم زده است .

 

 

عطر زنانه و مردانه پن هالیگنز لوانتیوم Levantium Penhaligons

رایحه ای ملایم و تلخ و جذاب دارد و در سال ۲۰۱۴ به بازار جهانی معرفی و عرضه شد .این عطر از راسته عطرهای چوبی و مشک است و توسط کریستین پروونزنو طراحی شده است .شامل نت های افسنطین ،زعفران ،آرتیمیسیا ،ترنج ،هل ،میخک ،بنفشه ،یاس ،رز ،هلو ،یلانگ یلانگ ،سرو ،چوب صندل ،چوب گایاک ،صمغ درخت مرمکی ،عنبر ،مشک ،وانیل ،چوب آگار و نعنای هندی است و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فصل بهار میباشد .

 

 

عطر مردانه لالیک لاینسومیس Lalique L Insoumis

در سپتامبر سال ۲۰۱۶ طراحی و معرفی شد .رایحه ای ملایم و تلخ دارد و در عین شکوه و قدرت بسیار هنرمندانه طراحی شده است .توسط فابریک پلگرین طراحی شده است و بسیار پرطرفدار و مناسب برای آقایان سخت پسند در فصل بهار میباشد . عطر مردانه لالیک لاینسومیس شامل نت های رام ،ریحان ،ترنج ،مریم گلی ،فلفل سیاه ،اسطوخودوس ،گلسنگ ،نت های چوبی ،نعنای هندی و خس خس میباشد .این عطر تداعی گر حس جنبش و آزادی و سرزندگی است که ترکیب عالی نت ها به این ویژگی افزوده است .

 

 

عطر مردانه دیزل بد Bad Diesel

رایحه ای ملایم و تلخ و چوبی دارد و اواسط سال ۲۰۱۶ به بازار جهانی معرفی و عرضه شد .این عطر بسیار پرانرژی ،جذاب ،پرقدرت و خاص طراحی شده است و مورد پسند اغلب آقایان واقع میشود .طراحی بطری آن تداعی گر نام عطر و پوشش چرمی آن شاید بهترین گزینه برای پوشاندن شیشه عطر باشد .شامل نت های هل ،اسطوخودوس ،ترنج ،خاویار ،نت های چوبی ،ریشه زنبق و تنباکو است و انتخاب مناسبی برای فصل جذاب بهار به شمار می آید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا