عطر با رایحه میوهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطر و ادکلن های با رایحه سیب ستاره

“سیب ستاره” درختی از نواحی گرمسیری و از خانواده ساپوتاسه می باشد. این گیاه بومی غرب هندوستان است. همچنین گسترش وسیعی در زمین های پست در آمریکای مرکزی داشته و هم اکنون نیز در سراسر نواحی گرمسیری مانند جنوب شرقی آسیا نیز رشد می کند. این درخت دارای رشد سریعی بوده و می تواند تا ۲۰ متر نیز ارتفاع داشته باشد. برگ ها با آرایش متناوب، تقریباً همیشه سبز، بیضوی یا کشیده، به طول ۵ تا ۱۵ سانتیمتر، تقریباً چرمی، به رنگ سبز پررنگ و براق در سطح رویی، پوشیده از کرک های ابریشمی به رنگ قهوه ای – طلایی در سطح زیرین (در برگ های بالغ) می باشند.

گل ها کوچک، خوشه ای، در محور برگ ها، به رنگ زرد مایل به سبز، زرد یا سفید مایل ارغوانی با جام گل پنج لوبی و لوله ای و ۵ یا ۶ کاسبرگ است.
میوه ها گرد، بیضوی یا گاهی گلابی شکل، به قطر ۵ تا ۱۰ سانتیمتر، به رنگ قرمز – ارغوانی، ارغوانی تیره یا سبز کمرنگ دیده می شوند. پوست میوه ها براق، صاف، نازک، چرمی هستند. این میوه ها دارای پالپی نرم، سفید، با مزه ای شیرین با ۶ تا ۱۱ بذر با پوشش ژلاتینی و مرکزی ستاره ای شکل دیده می شود. نام این گیاه نیز به دلیل مرکز ستاره ای شکل آن می باشد. هر میوه ممکن است دارای بیش از ۱۰ بذر تقریباً تخم مرغی شکل و سخت به طول حدود ۲ سانتیمتر و عرض ۱٫۲۵ سانتیمتر و ضخامت ۶ میلیمتر داشته باشد. در برخی میوه ها، برخی از حجره های ستاره ای شکل مخصوص قرارگیری بذرها خالی می مانند. بهترین میوه ها، میوه هایی هستند که کمتر از ۳ عدد بذر داشته باشند.

با مقدمه ای از توصیف سیب ستاره ای به سرغ عطرهایی می رویم که با رایحه این میوه جالب طراحی شده اند. تا تکمیل شدن این مجموعه ما را همراهی کنید.شما می توانید جهت خرید هر کدام از این عطر ها به سایت فروشگاه اینترنتی ارشاکو مراجعه کرده و عطر مورد نظر خود را در آن جا بیابید و یا اینکه از طریق این لینک با ما در ارتباط بوده و درخواست خود را مطرح نمایید

Fuji Flower Stacked Style for women

Fuji Flower Stacked Style for women

Sweet & Hot Dilis Parfum for women

Sweet & Hot Dilis Parfum for women

Adrenaline Enrique Iglesias for men

Adrenaline Enrique Iglesias for men

Coal Diamond Night Fire Sylvie van der Vaart for women

Coal Diamond Night Fire Sylvie van der Vaart for women

Versus Versace for women

Versus Versace for women

Taj Sunset Escada for women

Taj Sunset Escada for women

Lady Presidente Emper for women

Lady Presidente Emper for women

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا