آرایشی و زیبایی

با توجه به فرم صورت چه مدل ریشی را انتخاب کنیم؟

یکی از مواردی که تغییرات زیادی در فرم صورت آقایان ایجاد میکند ریش و سبیل است که با گذاشتن یا برداشتن آنها میتوان جذابتر شد یا حتی برعکس !انتخاب ریش بر اساس فرم کلی صورت شما یکی از منطقی ترین انتخاب هاست که میتوانیدزیبایی و تناسب زیادی به چهره تان بدهید پس با ما همراه باشید تا در این زمینه به شما کمک کنیم .

فرم کلی صورتتان چگونه است؟

برای درک این موضوع باید به حالت کلی صورت یعنی پیشانی ،گونه ها ،فک و طول صورتتان توجه کنید .در ادامه چندین فرم کلی صورت را مشاهده خواهید کرد .

صورت بیضی

اگر فرم کلی صورت شما بیضی است پس میتوانید از انواع مدل های ریش و سبیل استفاده کنید و جذابتر باشید .اما همیشه به یاد داشته باشید که ریش هایتان را متناسب و مرتب نگاه دارید تا همیشه آراسته به نظر برسید نه ژولیده و به هم ریخته .تمام مدل های بلند و کوتاه یا ته ریش مناسب صورت شماست .

صورت مستطیل

صورت های مستطیلی شکل به دلیل فرم کشیده ای که دارند در انتخاب مدل ریش های بلند محدودیت هایی دارند .اگر فرم صورت شما مستطیل است بهتر است از مدل هایی که در قسمت وسط بلندتر هستند استفاده نکنید در عوض به مدل هایی فکر کنید که در قسمت های کناری صورت یعنی خط فک بلندتر یا هم اندازه با قسمت وسط هستند .

صورت مثلثی

برای این فرم صورت بهتر است تمرکز را از روی گونه ها بردارید و در عوض معطوف قسمت هایی دیگر کنید .مثلا بهتر است از سبیل استفاده کنید به جای اینکه ریش کامل بگذارید و بیشتر توجهات را به سمت گونه ببرید .

صورت گرد

برای صورت های گرد اگر از ریش بلند استفاده کنید درست مانند توپ به نظر خواهید رسید !مناسب ترین فرم ریش برای صورت های گرد ریش مستطیلی است که از قسمت کناری صورت به سمت وسط بلندتر میشود و تا حدودی چانه شما را پهن تر نشان میدهد .

صورت قلبی

افرادی که صورت های قلبی دارند بهتر است از ریش به عنوان یک وسیله برای پرتر نشان دادن صورت استفاده کنند اما اگر یک قدم را اشتباه بردارید صورت شما لاغرتر نشان داده خواهد شد .ایده آل ترین فرم ریش برای این صورت ها ته ریش در کنارهای صورت و ریش و سبیل کوتاه در اطراف لب یا قسمت مرکزی صورت است .

صورت مربعی

افرادی که صورت مربعی دارند نباید از ریش های زاویه دار و مربعی استفاده کنند چرا که تاکید بیشتری بر فرم صورتشان میکنند .بهتر است در این حالت از ریش های مستطیل و متناسب استفاده کنید یعنی نه بلند و نه کوتاه .

صورت لوزی

مردانی با فرم صورت لوزی گونه هایی پهن اما پیشانی و چانه ی باریکتری دارند .این افراد میتوانند به کمک ریش به صورت خود حجم دهند و چانه را پرتر نشان دهند .بهتر است از ریش بر روی چانه و سبیل استفاده کنید اما فراموش نکنید که با ریش خیلی بلند جذابتر به نظر نخواهید رسید .

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/با-توجه-به-فرم-صورت-چه-مدل-ریشی-را-انتخا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا