برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
شیسیدو (Shiseido)

شیسیدو (Shiseido)

Shiseido

شیسیدو (Shiseido) کمپانی بزرگ ژاپنی تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبت از مو و قدیمی ترین و همچنین چهارمین کمپانی بزرگ لوازم آرایشی در جهان است که در سال 1872 توسط Arinbu Fukuhara داروساز و رئیس سابق نیروی دریایی سلطنتی ژاپن تاسیس شد. نام Shiseido را می توان " ستایش فضائل زمین که زندگی جدید و ارزشهای قابل توجهی را پرورش می دهد " ترجمه کرد. Shiseido از سال 1957 شروع به تاسیس فروشگاههایش در کشورهایی چون: تایوان، سنگاپور، هنگ هنگ، آمریکا، نیوزلند، ایتالیا و فرانسه کرد. این برند علاوه بر لوازم آرایشی، سودا، بستنی، لوسیون، پودر صورت هفت رنگ و عطر و ادکلن نیز تولید می کرد. تولید اولین عطر شیسیدو  در سال 1917 با عطری به نام Hana Tsubaki با رایحه ای مشترک برای زنان و مردان صورت گرفت. در طی یک قرن تجربه در زمینه تولید عطر و ادکلن ، شیسیدو تا کنون بالغ بر 64 عطر و ادکلن را در مجموعه خود وارد کرده است اما نکته جالب توجه این کمپانی آن است که همچنان به تولید قدیمی ترین عطرهایش ادامه می دهد.  این کمپانی قرن بیستم را با معرفی عطر زنانه شیسیدو انرجایزینگ فرگرنس به پایان برد و توانست رکوردی در فروش عطرهایش به ثبت برساند. پس از این موفقیت عطر شیسیدو زن زنانه 2000 شروعی بی نظیر برای قرن پیشرو در شرکت شیسیدو رقم زد، بطوریکه سری شیسیدو زن امروزه با 17 عطر و ادکلن از پرطرفدارترین محصولات جهان به حساب می آیند. نخستین عطر ذن شیسیدو مردانه  در سال 2009 به این مجموعه اضافه گردید و در سال 2014 عطر زن شیسیدو سان مردانه و شیسیدو زن سان زنانه آخرین محصولاتی بودند که تا کنون در این مجموعه وارد شده اند. 
در فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن های برند شیسیدو اصل با قیمت مناسب عرضه می شود.

شیسیدو (Shiseido) اولین شرکتی بود که لوسیون های نرم کننده را در شکل مایع امروزی تولید و توسعه داد . همچنین مفهوم لوازم آرایشی رنگی را در ژاپن با تولید هفت رنگ پودر چهره معرفی کرد. در زمانی که ژاپنی ها تنها از پودر سفید برای آرایش استفاده می کردند این نوآوری باعث انقلابی در این صنعت گردید. تا سال 1923، فروشگاه اصلی شیسیدو در چندین محله گسترش یافته بود و در سال 1927 این کمپانی به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد. امروز، Shiseido محصولات خود را در تحت حدود 18 نام مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد. در میان آنها می توان به خط مراقبت از پوست Shiseido، لوازم آرایشی NARS، محصولات مراقبت از مو Juico و عطرهایی که تحت برچسب Shiseido تولید می شوند، اشاره نمود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,620,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه شیسیدو زن توکیو گینزا (گینسا) موراساکی ادوپرفیوم Shiseido Ginza tokyo Murasaki for women کد 20430 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم