برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
جیونچی (Givenchy)

جیونچی (Givenchy)

جیونچی

جیونچی (Givenchy) ژیوانشی یک برند فرانسوی است که لوازم آرایش، زیور آلات، پوشاک، لوازم جانبی و عطر را در لیست تولیدات خود دارد و توسط Count Hubert de Givenchy در سال 1952 تأسیس شده است. این برند به خاطر ترکیبی منحصر به فرد از ظرافت فرانسوی و زرق و برق آمریکایی ، که مخصوصا در ظاهر هنرپیشه مشهور، آدری هپبورن نمایش داده شد، شهرت پیدا کرد.  جیونچی طراحی لباس های این بازیگر محبوب را  برای نقش های فیلم او عهده دار بود. طرح های شیک این شرکت توسط بسیاری از افراد مشهور در دهه 1960 مورد توجه قرار گرفت. خط تولید جیونچی در سال 1957 تاسیس گردید و اولین عطر او L'Interdit ‎ که از آدری هپبورن در طراحی آن الهام گرفته شده بود. جیونچی تا کنون بیش از 210 عطر و ادکلن را در کلکسیون خود دارد و کارنامه اش آنچنان درخشان است که نمی توان به تمام عطرهای محبوب و پرفروشش اشاره کرد. صرفا به معرفی برخی از عطر وادکلن های موفقش در سالهای اخیر اشاره می کنیم. ادکلن جیونچی روژ ( جیونچی قرمز ) ،سری موفق جیونچی هات کوتور زنانه در آغاز قرن بیست ویکم،  عطر زنانه جیونچی وری ایرسیستبل ( جیونچی وری صورتی ) تولید سال 2006، ادکلن جیونچی بلو لیبل مردانه با رایحه خنک، همچنین سری موفق جیونچی پلی زنانه و مردانه و ادکلن پلی اینتنس در سال 2008 و همچنین جیونچی ابسولوت در سال 2016 

عطر و ادکلن برند جیونچی (ژیوانشی) اصل در فروشگاه ارشاکو با قیمت مناسب ارائه می شود.

جیونچی (ژیوانشی) در سال 1987 به مجموعه شرکت های لوکس چند ملیتی  LVMH  پیوست و Hubert de Givenchy از سال 1995 به طور رسمی اعلام بازنشستگی نمود. اما موفقیت این برند در  قرن 21 ادامه می یابد و از تمام بخش های بازار عبور می کند. آنها همچنان عطرهای محبوب کلاسیک خود را مانند Amarige و Xeryus تولید می کنند در حالی که فروش آنها در بازار با رایحه های جدید که توسط سلبریتی های مشهوری  چون Liv Tyler و Justin Timberlake تبلیغ می شود ادامه پیدا کرده است. جیونچی که از سال 1957 به تولید عطر وادکلن پرداخته است با عطر ساران مطرحی چون Daniel Moliere, Daniel Hoffmann, Hubert Givenchy, Christine Nagel, Alberto Morillas, Ilias Ermenidis, Mark Buxton, Emilie (Bevierre) Coppermann, Bertrand Duchaufour و .. همکاری داشته است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
9,101,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جیوانچی (ژیوانشی) آبسلوتلی اریسیستبل ادو پرفیوم Givenchy Absolutely Irresistible EDP for women کد 3922 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
9,750,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جیوانچی (ژیوانشی) آنژیو دمون له سکرت الکسیر ادو پرفیوم Ange Ou Demon Le Secret Elixir EDP for women کد 162 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,455,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) اینسنس اولترامارین ادو تویلت Givenchy Insense Ultramarine EDT for men کد 164 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
4,550,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جیوانچی دالیا (ژیوانشی داهلیا) نویر ادوپرفیوم Givenchy Dahlia Noir Eau De Parfum For Women کد 2221 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم