برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ژان پاتئو (Jean Patou)

ژان پاتئو (Jean Patou)

jean-patou-banner

 ژان پاتئو (Jean Patou) یک طراح خلاق و هدونیست فرانسوی است که در سال 1936 در نرماندی فرانسه به دنیا آمد . کسب و کار خانوادگی به او کمک کرد تا استعدادهایش را آشکار سازد. او در سال 1907 با عمویش وارد حرفه خز شد . در سال 1912 به پاریس نقل مکان کرد و مزون خیاطی Maison Parry را افتتاح کرد و در 1914 کل مجموعه خود را به یک خریدار آمریکایی فروخت . جنگ جهانی باعث اختلال در کار او شد و وی به عنوان یک کاپیتان نظامی از سال 1915 مشغول به خدمت شد . پس از جنگ جهانی این بار پاتئو بوتیکی با نام خود افتتاح کرد . نخستین محصول این برند عطر زنانه Amour Amour بود که در سال 1927 تولید شد و عطر زنانه ژان پاتئو جوی عطر معروف این برند در سال 1930 معرفی شده است . این کمپانی تا سال 2017 بیش از 49 عطر و ادکلن را تولید و معرفی نموده است که از قدیمی ترین آنها می توان به عطر ژان پاتئو زنانه 1000 اشاره نمود. همچنین از روایحی که در چند سال اخیر از این کمپانی معرفی شده نیز می توان از عطرهایی چون عطر زنانه ژان پاتئو  آدیو ساگس و عطر زنانه ژان پاتئو دئوکس آمورز نام برد. 
در فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن برند ژان پاتئو اصل با قیمت مناسب عرضه می گردد. 

ژان پاتئو پس از جنگ، در سال 1919، بوتیک خود را دوباره باز کرد، این بار تحت نام خود. این مجموعه از ابتدا به موفقیت رسیده است. او لباس هایی را برای هنرپیشگان معروف، خوانندگان و خانم های کلاس بالا طراحی کرد. او برای خلق او لباس های کمردار و لباس های ورزشی شناخته شده بود. او ژاکت و جلیقه هماهنگ شده را طراحی کرد و تمرکز خود را بر لباس های راحت تر و مدرن تر گذاشت. در اوایل دهه 1920 سبک ورزشی به ابعاد جدیدی برای مد تبدیل شده بود. Jean Patou همچنین اولین کسی بود که مجموعه خود را برای مطبوعات پیش نمایش می داد و همچنین برچسب طراح را با جیب هایی با J و P. اختراع کرد.   برای ژان پوتئو ، سال 1925 فعال ترین سال حیات او بود. او ستون ورزشی را باز می کند، جایی که او مجموعه های ورزشی را ارائه می دهد. اتاق های جداگانه در ورزشگاه به ورزش های مختلفی نظیر تنیس، گلف، اسکی، ماهیگیری و لباس های ورزشی اختصاص داده شده بودند که با لوازم جانبی، روسری، لباس زیر زنانه، دستکش، کلاه و ... هماهنگ شده بود. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
11,362,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو کالکشن هرتژ دئوکس آمورز ادوپرفیوم Jean Patou Collection Heritage Deux Amours EDP for women کد 6249 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
16,000,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو کالکشن هرتژ له هیور اتندو ژان پاتئو Jean Patou Collection Heritage L'Heure Attendue EDP for women کد 6250 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
12,059,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ژان پاتئو کالکشن هرتژ ائو دپاتئو Jean Patou Collection Heritage Eau de Patou EDT for women men کد 6256 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو جوی پرفیوم باکارات ادیشن ادوپرفیوم Jean Patou Joy Parfum Baccarat Edition EDP for women کد 7704 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ژان پاتئو کالکشن هرتژ پاتئو پور هوم ادوتویلت Jean Patou Collection Heritage Patou Pour Homme EDT for men کد 6253 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم