برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
رامون مونیجال (Ramon Monegal)

رامون مونیجال (Ramon Monegal)

Ramon-Monegal-banner

رامون مونیجال (Ramon Monegal) از آغاز با علم و دقت بالا شروع به تولید محصولات خاص و جذاب کرده و در سال 1977 به منظور بهبود سطح دانش در مرکز طراحی بارسلونا مطالعات خود را گسترش داد . در سال 1979 با طراحی عطری به نام Alada توانست موفقیت بزرگی کسب کند و عنوان مدیر خلاق را به خود اختصاص دهد . او با کمپانی های مطرحی چون ماسیمو دوتی ، ادولف دومینگز و .. همکاری داشته است و در سال 1985 به سمت هیت مدیره ی Myrurgia و پس از آن به سمت معاون رئیس جمهور منسوب شد. در سال 2000 آنتونیو پوگ Myrurgia را خریداری نمود و پروانه ی چند طر و ادکلن جدید را امضا کرد. رامون مونیجال در سال 2007 همکاری خود را با پوگ خاتمه داد و به دنبال رویای دیرینه ی خود برند شخصی اش را در مادرید افتتاح نمود. کمپانی او تا پایان سال 2017 توانست 26 رایحه ی منحصر به فرد را به کلکسیون خود وارد نماید. عطر مشترک زنانه مردانه رامون مونیگال مون پاتچولی ، عطر اسپرت رامون مونیجال اگار مشک ، عطر اسپرت رامون مونیجال امبرا دی لونا ، عطر مشترک زنانه مردانه رامون مونگال کیس مای نیم و عطر مشترک زنانه مردانه رامون مونگال ادو رز نخستین روایحی بودند که در سال 2005 معرفی شدند.

در فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن برند رامون مونیجال اصل با قیمت مناسب عرضه می شود. 

15,028,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مشترک زنانه مردانه رامون مونیگال ایمپاسیبل ایریز ادوپرفیوم Ramon Monegal Impossible Iris for women and men edp کد 7669 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
13,543,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مشترک زنانه مردانه رامون مونیگال اینتر نارانجز ادوپرفیوم Ramon Monegal Entre Naranjos for women and men edp کد 7671 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم