برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
پاکو رابان (Paco Rabanne)

پاکو رابان (Paco Rabanne)

paco-rabanne-banner

پاکو رابان (Paco Rabanne) برند اسپانیایی است که در زمینه طراحی و تولید لباس، لوازم جانبی و عطر و ادکلن فعالیت دارد. اولین محصول عطر پاکو رابانه در سال 1969 با نام paco Rabanne Calandre تولید شد و پس از آن 71 عطر و ادکلن را به کلکسیون خود اضافه کرده است. با آغاز قرن بیست و یکم پاکو رابان هم همچون دیگر تولید کنندگان عطر و ادکلن دست به تولید عطر به صورت مجموعه ای زد که از این میان می توان کلکسیون پاکو رابان XS با عطرهای پر طرفداری چون پاکو رابان بلک ایکس اس مردانه و زنانه ، پاکو رابان المپیا که کلکسیونی کاملا زنانه است و مجموعه پاکو رابان Invictus با عطر های پرطرفداری چون عطر پاکو رابان اینوکتوس ( تولید سال 2013 ) و عطر پاکو رابان اینوکتوس آکوا ( تولید سال 2016 ) اشاره کرد. Paco Rabanne در سال 2008 عطری با نام پاکو رابان وان میلیون را معرفی نمود که با استقبال بی سابقه ای رو به رو شد، دو سال بعد در سال 2010 پاکو رابان لیدی میلیون را نیز ارائه داد و تا کنون بیش از 13 عطر خود را به این کلکسیون اختصاص داده است.
عطر و ادکلن برند پاکو رابان اصل در فروشگاه ارشاکو با قیمت مناسب ارائه می شود.

Francisco Paco Rabanne Cuervo طراح مد اسپانیایی که با نام Paco Rabanne شناخته می شود در سال 1934 متولد شد. پس از جنگ داخلی اسپانیا وی به همراه مادرش به فرانسه مهاجرت کرد و حرفه ی کاری خود را در طراحی مد با تولید جواهر آلات برای کمپانی های Givenchy، Dior و Balenciaga آغاز کرد، تا اینکه در سال 1966 برند Paco Rabanne را تاسیس و مشغول طراحی تحت این برند شد. Paco Rabanne طراحی و تولید لباس، لوازم جانبی و عطر و ادکلن را نیز انجام می دهد. پاکو رابان همواره در تولید عطر هایش با عطرسازان مطرحی چون Michel Hy, Robert Gonnon, Olivier Cresp, Pierre Wargnye و ... همکاری داشته است. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
7,112,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پاکو رابان وان میلیون آبسلوتلی گلد پرفیوم Paco Rabanne 1Million Absolutely Gold Parfum For Men کد 329 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
4,765,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پاکو رابان بلک ایکس اس بی ای لجند ایگی پاپ paco rabanne black xs be a legend iggy pop EDT for men کد 6928 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم