برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
امرداد(Amordad)

امرداد(Amordad)

Amordad-banner

امرداد(Amordad) در سال 2009 در زمینه ی تولید عطر و ادکلن در ایالات متحده امریکا تاسیس شد. معنای لغوی امرداد به معنای جاودان می باشد که در اساطیر پارسی نمادی است از فرشته ی محافظ گیاهان بر روی زمین. کمپانی امرداد در دوران کوتاهی پس از آغاز فعالیتش توانست به اهداف متعالی خود دست یافته و با پیشرفت روزافزون خود معنای حقیقی موفقیت را کشف نماید. کمپانی امرداد از آغاز فعایت خود تا پایان سال 2017 توانست 17 محصول را به مجموعه ی خود بیافزایید. امرادا یکی از زیر مجموعه های شرکت عطر NBI می باشد و تولیدات خود را تحت نظارت و قوانین این شرکت عطر مادر عرضه می دارد. 
عطر و ادکلن امرداد با ارائه ی محصولاتی لوکس و مجلل توانسته مشتریان بی شماری را در اقصی نقاط جهان به خود جلب نماید. یکی از ویژگی هایی که سبب افزایش محبوبت امرداد گردیده ، طرح هایی حیرت آور جهت تکریم مشتریانش می باشد.  قدرت فریبندگی عطر های این برند عالی و وصف نشدنی بوده به طوری که می توانند به راحتی افراد مختلف با احساسات گوناگون را جذب خود کنند. امرداد نخستین عطر خود را با نام عطر زنانه امرداد در سال 2009 روانه بازار نمود . یک سال پس از آن نیز با معرفی ادکلن امرداد مردانه وی آی پی و عطر زنانه امرداد VIP نخستین رایحه ی مردانه ی خود را به همراه نخستین زوج عطر خود ، به مجموعه اش افزود. همچنین می توان از آخرین محصولات این برند به عطر امرداد زنانه بلو بلودد ویکتورس و ادکلن مردانه امرداد بلو بلودد ویکتورس نام برد.

در فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن برند امرداد اصل با قیمت مناسب عرضه می شود. 

امرداد با قرار دادن کدهایی منحصر به فرد برای یکایک محصولاتش در داخل جعبه ی آنها امکان پیگیری و صحه گذاری اصالت محصولات خود را برای تک تک مشتریانش فراهم نموده است. مشتریان و خریداران محصولات امرداد می توانند جهت اطمینان از جنس خریداری شده به سایت www.amordadfragrance.com مراجعه نموده و بعد از وارد کردن آن شماره ی 10 رقمی در قسمت " ثبت محصول " از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنند. این عدد مخصوص به هر یک از محصولات بوده و با نام و مشخصات فرد خریدار در سایت به صورت محرمانه درج و به عنوان گروه مصرف کنندگان امرداد به ثبت می رسد. لازم به ذکر است که این امر برای اولین بار توسط این کمپانی در زمینه ی عطر و ادکلن اجرا گردید. یکی دیگر از ویژگی های ممتاز کمپانی امرداد تست عطرها بر روی Blotter های مخصوص برای متقاضیان است . این بلاتر ها دارای جنسی خنثی هستند و از پر بوقلمون ساخته شده اند از این رو در برابر رایحه مقاوم بوده، بوی آن را تغییر نمی دهد و مدت زمان ماندگاری عطر را برای مشتری ثابت می کند. 

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم