برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
پل اسمیت (Paul Smith)

پل اسمیت (Paul Smith)

paul_smith_banner

پل اسمیت (Paul Smith) یک طراح بریتانیایی است که بیشتر برای طراحی پوشاک مردانه اش شناخته شده است. او در جوانی رویای قهرمانی را به عنوان یک ورزشکارحرفه ای در سر داشت اما با یک تصادف جدی که منجر به مصدومیت وی گردید ، رویای خود را دست نیافتنی دانست و به جهان هنر و مد وارد شد. پل اسنیت پس از مصدومیتش خیلی زود توانست شغلی در یک انبار پوشاک در ناتینگهام پیدا کند . این موقعیت منجر به آن شد که اندکی بعد به عنوان مدیر یکی از بوتیک ها منسوب شود و سرانجام در سال 1970 بوتیک خود را افتتاح نماید. اسمیت با همکاری پائولاین دنیر ، که بعدها با او ازدواج کرد، دوره ی طراحی را در کالج سلطنتی هنر گذراند و در دوره های شبانه ی خیاطی نیز به آموزش مهارت پرداخت. او توانست در سال 1976 نخستین کلکسیون پوشاک مردانه اش را در پاریس به نمایش بگذارد. موفقیت چشمیگر اسمیت منجر به افتتاح بوتیکی در خیابان فلورال شد و پس از آن کمپانی خود را به یک برند بین المللی تبدیل ساخت و خط تولیدی در ژاپن راه اندازی نمود. پل اسمیت در سال 2000 تولید عطر و ادکلن را به مجموعه ی خود اضافه نمود و عطر مردانه پل اسمیت من و عطر زنانه پل اسمیت وومن را معرفی نمود. او تا سال 2017 بیش از 43 عطر و ادکلن را به مجموعه ی خود اضافه نموده است که از جدیدترین آنها می توان به ادکلن مردانه پل اسمیت سان شاین ، عطر پل اسمیت زنانه سان شاین و عطر پل اسمیت مردانه اسنشیال اشاره نمود.  

فروشگاه ارشاکو مجموعه ای کامل از عطر و ادکلن پل اسمیت اصل فراهم آورده و با قیمت مناسب به علاقه مندان این برند بریتانیایی عرضه می دارد. 

در سال 1998 پل اسمیت فروشگاهی در ناتینگ هیل لندن افتتاح کرده و آن را فروشگاه مرکزی خود مرفی نمود. در همان سال بود که نخستین کلکسیون پوشاک زنانه ی خود را نیز در هفته مد لندن به معرض نمایش گذاشت. پل اسمیت در سال 2000 توسط ملکه الیزابت دوم به پاس 30 سال فعالیت در زمینه مد و پوشاک مردانه به رسمیت شناخته شد.
پل اسمیت که برندی بود با شهرت جهانی در عرصه ی پوشاک مردانه ، با معرفی پوشاک زنانه ی خود ثابت کرد که در تمام عرصه های مد و فشن می تواند تاثیر گذار باشد. آنچه امروز توسط پل اسمیت تولید می شود شامل مجموعه های چون پوشاک زنانه ، جین ، ساعت ، کفش ، زیور آلات و لوازم جانبی ، عینک ، عطر و ادکلن و ... می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم