برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
اسپریت (Esprit)

اسپریت (Esprit)

esprit-banner

اسپریت (Esprit) یک سبک زندگی و ختن مد و فشن است که با تمرکز بر روی قشر جوان توسط Doug و Susie Tompkins در سال 1968 در آلمان تاسیس شد. این زوج فعالیت خود را با فروش لباس های ورزشی در پشت ماشینشان آغاز نمودند. در اوایل دهه 1970 مایکل یینگ به عنوان حامی مالی به آنها پیوست و نام تجاری Esprit Far East Group شکل گرفت. در اواخر دهه 1970 فروش کمپانی مرز 120 میلیون دلار را رد کرد. پس از آن بود که اسپریت به عنوان یک شرکت بین المللی فعالیت خود را در آلمان و هنگ گنگ اغاز نمود . لوگوی منحصر به فرد Esprit، دارای یک اسپیریت اسپویلر با نوار سه گانه E، توسط John Casado در سال 1979 طراحی شده است. این شرکت در اواخر دهه 1970 / اوایل دهه 1980 بدون تبلیغات قابل توجه و یا حضور در خرده فروشی ها توانست به موفقیت چشمگیری دست یابد. اسپریت نخستین عطر خود را در سال 2001 در قالب یک سری از عطرهای زنانه ارائه نمود . عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد ، عطر زنانه اسپریت د ورسیلزگلد ، عطر زنانه اسپریت د ورسیلزوایت و عطر مردانه اسپریت کانکت فور هیم از جمله محصولات محبوب اسپریت می باشند.
این برند جهانی طیف گسترده ای از محصولات را از انواع پوشاک زنانه ، مردانه اسپریت و پوشاک کودکان اسپریت ، انواع کیف و کفش اسپریت ، ساعت مردانه اسپریت ، ساعت زنانه اسپریت ، عطر و ادکلن اسپریت و ... را شامل می شود. 

در فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن و ساعت اسپریت اصل با قیمت مناسب عرضه می شود.   

خط تولید اسپریت کیدز در سال 1981 راه اندازی شد و با استفاده از لباس های روزمره با کیفیت بالا به مخاطبان جوان ارائه می دهد. گسترش برند اسپریت در سنگاپور و بازار اروپا در اواسط دهه 1980 آغاز شد. در اواسط دهه 1990 اسپریت خطووط تولید لوازم خانگی و دکوراسیون را نیز به مجموعه محصولاتش اضافه نمود. اسپریت در سالهای فعالیتش 58 عطر و ادکلن را نیز به مجموعه ی خود اضافه نموده است که در این راه با عطرسازان بنامی چون Coppermann, Guillaume Flavigny, Olivier Pescheux, Bernard Ellena, Benoist Lapouza, Jean-Christophe Herault و ... نیز همکاری داشته است. 

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم