برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کلوین کلین (Calvin Klein)

کلوین کلین (Calvin Klein)

کلوین کلین

عطر و ادکلن کلوین کلین (Calvin Klein)  و دیگر محصولات کلوین کلین (کلوین کلاین) که بنام سی‌کی (CK) نیز شناخته می‌شود برندی نام آشنا برای دوست داران مد و فشن و عطر و ادکلن می باشد که محصولات آن در تمام زمیته های مد فعالیت داشته و در واقع خانه مد آمریکایی می‌باشد. برند کلوین کلین توسط طراح مد، کلوین کلاین، در اواخر دهه 1960 تاسیس شده است. کلوین کلین عطر را در سال 1981 به تولیدات خود اضافه کرد و با تولید سری های عطر و ادکلن  موفق شد تمام سلایق را جلب کند. اولین سری عطر که وارد بازار کرد کلیون کلین آبسیشن Obsession بود که کلوین کلین زنانه آبسیشن را در سال 1985 و کلوین کلین مردانه آبسیشن را در سال 1986 روانه بازار نمود. پس از موفقیت چشمگیر آن ، بار دیگر در سال 2005 با معرفی عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا و یک سال بعد عطر مردانه کلوین کلین ایفوریا سری جدید عطرش را ارائه کرد. از این سری عطر مردانه کلوین کلین ایفوریا اینتنس با رایحه گرم تلخ چنان با اقبال عمومی مواجه گشت که تا سال 2014 دیگر از سری ایفوریا عطر مردانه ای تولید نکرد. 
کلوین کلین تا کنون 142 عطر را در کلکسیون خود جای داده است که از سری های دیگر آن می توان به کلوین کلین بیوتی (Beauty)، سی کی آل (CK All)، سی کی بی (CK Be)، سی کی فری(CK Free)، سی کی وان (CK One) و .. اشاره کرد. در ادامه خواهیم گفت که کلوین کلین کیست و چگونه به این موفقیت دست یافته است.
فروشگاه ارشاکو مفتخر است که با کامل ترین مجموعه عطرهای کلوین کلین تهران و ارائه مناسب ترین قیمت در خدمت هموطنان عزیز در سرتاسر کشور می باشد. 

عطر و ادکلن ها کلوین کلین مردانه و زنانه یکی از بهترین و پرفروش ترین با توجه به قیمت عطر و ادکلن ها میباشد. زیرا قیمت عطر و ادکلن های کلوین کلین در رده میانی و ارزان تر از بعضی از برند های شناخته شده قرار دارد.

کلوین کلین (Calvin Klein) در سال های 1959 تا 1962 در موسسه مد و فشن نیویورک به تحصیل در حوزه طراحی لباس پرداخت. و بعد از تحصیل به مدت ۲ سال به عنوان دستیار به طراحی و دوخت لباس برای برندهای مختلف ادامه داد تا اینکه با سرمایه 10 هزار دلاری اولین مغازه خود را در نیویورک تاسیس کرد.  وی در دهه 1970 یکی از معتبر ترین برندها توسط زنان جوان شناخته می شد و توانست بیش از 30 میلیون دلار در دهه اولیه فعالیت خود درامد داشته باشد. در سال های ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ میلادی این برند به تولید عطرهایی پرداخت که تا امروز از شهرت فوق العاده ای میان عاشقان این صنعت برخوردار است.  عطرهایی چون: Obsession و Eternity و Escape  از این تولیدات به شمار می آید.
همچنین کلوین کلاین در دهه ۱۹۸۰ جوایز بسیار زیادی را از جمله جایزه بهترین طراحی لباس را از انجمن مد و لباس ایالات متحده دریافت نمود. سرانجام این برند در سال ۲۰۰۲ توسط کمپانی Philips Van Heusen خریداری شد و کلوین کلاین به عنوان مدیر هنری این مجموعه انتخاب گردید. البته این خرید هرگز به معنای پایان عمر آن نبود و حتی نام کلوین کلاین نیز تغییر نکرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
عطر و ادکلن زنانه و مردانه کلوین کلین سی کی وان سامر 2020 ادو تویلت Calvin Klein CK One Summer 2020 EDT for men  women عطر و ادکلن زنانه و مردانه کلوین کلین سی کی وان سامر 2020 ادو تویلت Calvin Klein CK One Summer 2020 EDT for men  women
پیشنهاد ویژه محدود
2,330,000 تومان 2,481,000 تومان
%6 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کلوین کلین سی کی وان سامر زنانه و مردانه Calvin Klein CK One Summer 2020 کد 17381 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
عطر مردانه کلوین کلین اترنیتی آکوا Calvin Klein Eternity Aqua For Men عطر مردانه کلوین کلین اترنیتی آکوا Calvin Klein Eternity Aqua For Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,813,000 تومان 1,913,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) اترنیتی آکوا مردانه Calvin Klein (ck) Eternity Aqua کد 2303 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم