برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ون کلیف و آرپلز (Van Cleef & Arpels)

ون کلیف و آرپلز (Van Cleef & Arpels)

Van Cleef & Arpels

ون کلیف و آرپلز (Van Cleef & Arpels) در سال 1896 توسط Charles Arpels و Alfred Van Cleef در پاریس تاسیس شد. Van Cleef & Arpels با تولید جواهر آلات و سپس ساعت کار خود را آغاز و رفته رفته فروشگاههای خود را در سایر کشورها افتتاح کرد. ون کلیف و آرپل پس از تولید جواهر و ساعت خط تولید عطر و ادکلنش را نیز راه اندازی نمود.پس از آنکه در سال 1938 Van Cleef از دنیا رفت دخترش جانشین وی شد تا همچنان با قدرت این برند قدیمی را پایدار نگه دارد. این برند نخستین عطر زنانه خود را با نام عطر ون کلیف و آرپلز فرست در سال 1976 تولید نمود و دو سال بعد نیز اولین عطر مردانه خود را با نام ادکلن ون کلیف و آرپلز پور هوم روانه بازار ساخت. از عطرهای تولید شده ون کلیف و آرپلز در سالهای اخیر که توانسته اند محبوبیت فراوانی کسب نمایند می توان به عطر ون کلیف و آرپلز زنانه فیری روبیس و عطر ون کلیف و آرپلز مردانه میدنایت این پاریس اشاره نمود.

در فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن های برند ون کلیف و آرپلز اصل با قیمت مناسب عرضه می شود.

6,303,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مشترک زنانه مردانه ون کلیف اند آرپلز کالکشن کلن نویر van cleef and arpels collection extraordinaire cologne noire edp کد 7231 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,603,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه ون کلیف اند آرپلز کالکشن بویز دی اریز ادوپرفیوم Van Cleef and Arpels Collection Extraordinaire Bois d Iris کد 7522 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم