برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر مشترک زنانه مردانه پرفیومز گرس پیس یونیک گرس ادو پرفیوم parfums gres piece unique gres for women edp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مشترک زنانه مردانه پرفیومز گرس پیس یونیک گرس ادو پرفیوم parfums gres piece unique gres for women edp کد 6990 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه مردانه پرفیومز گرس پیس یونیک گرس ادو پرفیوم  parfums gres piece unique gres for women edp 100 میل
نام تجاری:
1,992,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مشترک زنانه مردانه پرفیومز گرس پیس یونیک گرس ادو پرفیوم  parfums gres piece unique gres for women edp محصول سال 2015 است که در دو حجم 50 و 100 میلی گرم در بازار عرضه می شود. عطر parfums gres piece unique gres با توجه به خاصیت ترکیبی از میوه و ادویه جات معطر رایحه ای پدید آورده که مورد علاقه بانوان و آقایان به طور مشترک است. اگر به دنبا عطری هستید که به همسرتان هدیه کنید ولی مطمئن نیستیتد که مورد علاقه همسرتان واقع شود، پیشنهاد میکنیم عطر parfums gres piece unique gres را امتحان کنید. عطر پیس یونیک با ظاهری شیک و زیبا و بوی ماندگار عطری شیرین و ملایم  دارد که باعث حس آرامش در شما و مخاطبطان می شود. 

رایحه اولیه: فلفل صورتی - پرتقال ماندارین - فلفل سیاه - مشک - گلپر
رایحه میانی: یاس - آلو - اسانس درمنه
رایحه پایه: مشک سفید - جیر - عود - نعناع هندی

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مشترک زنانه مردانه پرفیومز گرس پیس یونیک گرس ادو پرفیوم  parfums gres piece unique gres for women edp دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مشترک زنانه مردانه پرفیومز گرس پیس یونیک گرس ادو پرفیوم  parfums gres piece unique gres for women edp  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-05-23

ترکیب رایحه هاش رو خیلی دوس دارم چون بهم حس آرامش خاصی میده بوی خوبی داره و پخش بوش هم بسیار مناسبه بطری شیک و جذابی هم داره نظر منو که به خودش جلب کرد

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم