برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال پولاروید آی ای 090 Polaroid iE090 Underwater Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال پولاروید آی ای 090 Polaroid iE090 Underwater Digital Camera کد 10630 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال پولاروید ضد آب Polaroid iE090 Underwater Digital Camera iE090 با خصوصیت های خوبی که دارد به عنوان یک دوربین مقاوم و کامپکت معرفی می شود که فوق العاده جمع و جور و استفاده راحتی دارد. این دوربین ضد آب و ضد ضربه است و می توانید تا 3 متر زیر آب از آن استفاده نمایید. از قابلیت های عکاسی و فیلمبرداری این دوربین باید به حسگر آن اشاره کرد که داری یک حسگر 18 مگاپیکسلی می باشد. چنین حسگری برای ثبت و ضبط تصاویری با کیفیت و وضوح بالا فوق العاده است. علیرغم کوچکی دوربین از دو نمایشگر بهره مند است و یک نمایشگر در جلو و دیگری در پشت دوربین قرار گرفته است. صفحه‌نمایش 2.7 اینچی جهت کادربندی و مرور تصاویر در قسمت پشتی دوربین طراحی شده و یک نمایشگر نیز در کنار لنز دوربین در نظر گرفته شده است تا تصاویر سلفی به راحتی هر چه تمام‌تر به ثبت رسند.

دوربین عکاسی دیجیتال پولاروید ضد آب Polaroid iE090 Underwater Digital Camera

 پولاروید در مورد ضدضربه بودن دوربین IE090 ادعا کرده‌اند که در صورت سقوط این دوربین از ارتفاع 1.5 متری، بدنه و اجزای داخلی دچار آسیب‌دیدگی نخواهد شد. از منبع تغدیه دوربین که بخواهیم صحبت کنیم باید گفت که از دو باتری قلمی سایز AA استفاده می‌کند که البته در کنار این محصول در نظر گرفته نشده است و باید به صورت جداگانه خریداری شود. به علاوه جهت ذخیره‌سازی تصاویر نیز IE090 به یک درگاه کارت‌های حافظه microSD مجهز است و کارت‌ حافظه مناسب با آن باید به صورت جداگانه تهیه شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی iE090 Underwater دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال پولاروید ضد آب Polaroid iE090 Underwater Digital Camera iE090  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
مقاوم (ضد آب،ضد ضربه)
ضد آب
هست
توضیحات قابلیت ضد آب
3 متر
حسگر و تصویر
محدوده دقت حسگر
18 مگاپیکسل
لنز
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
عکسبرداری
حداکثر حساسیت
400
عکاسی پیاپی
3٫0
فلاش
دارد
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
2٫7 اینچ
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
microSD
microSDHC
نوع باتری
2 باتری از نوع AA
سایر مشخصات و قابلیت ها
ضد ضربه تا ارتفاع 1٫5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم