برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کپسول فیتو فانر مکمل غذایی رشد مو ناخن دوره 4 ماه Phyto Phytophanere

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کپسول فیتو فانر مکمل غذایی رشد مو ناخن دوره 4 ماه Phyto Phytophanere کد 19695 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 120 عدد
  • 240 عدد
نام تجاری:
2,007,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(12 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کپسول فیتو فانر فیتو مکمل غذایی رشد مو ناخن دوره 4 ماه Phyto Phytophanere Food Supplement Hair and Nails یک مکمل غذایی روزانه است که عناصر لازم برای زیبایی و کیفیت ناخن و مو را تامین می کند.امکان تقویت ناخن ها، پوست و مو را ایجاد می کنید و سلامت و زیبایی را برای درخشندگی مو و پوست فراهم کنید  و سبب افزایش تولید کراتین طبیعی مو می شود.PHYTO Phytophanère یک مکمل غذایی است که مخمر به زیبایی پوست کمک می کند، باعث درخشندگی و شادابی پوست می شود و از طریق بیوتین به حفظ موهای طبیعی کمک می کند.فیتوفانر ویتامین های B2، B5، B6، B6، B8، C و E، روغن گل گاوزبان، روی استحکام، رشد و حجم دهنده مکمل غذایی مو و ناخن کمک می کند.ویتامین B6 به تولید سیستئین، ماده تشکیل دهنده کراتین کمک می کند، در حالی که ویتامین B8 و روی به زیبایی و کیفیت مو کمک می کنند. 

ویژگی های کپسول Phyto Phytophanere مناسب موهای کم خون، ناخن های نرم، شکننده، پوسته پوسته، حاوی اسیدهای چرب ضروری و ترکیبات آنتی اکسیدان،ضد ریزش مو و تقویت مو، رفع شکنندگی ناخن، افزایش رشد مژه، درمان ریزش موهای فصلی،فاقد پارابن، روغن های معدنی، سولفات ،مناسب دوره درمان 4 ماه است.

ویتامین ها و محتویات کپسول شامل:

ژله گاو، هویج آغشته شده روغنی (Daucus هویج L.)، L-سیستئین، L-متیونین.
گلیسرول؛ بیس گلیسینات روی، روغن آفتابگردان، روغن دانه گل گاوزبان (Borago officinalis L.)، روغن ماهی، عصاره میوه آسرولا (Malpighia punicifolia L.) تیتر شده در ویتامین C، اسید ال اسکوربیک (ویتامین C)، DL-آلفا توکوفرول استات (ویتامین) E)؛
غلیظ کننده ها: مونو و دی گلیسیریدهای اسیدهای چرب، روغن سبوس برنج (Oryza sativa L.)، مخمر غیر فعال.
عامل حجیم: لسیتین کلزا. کلسیم D-پانتتونات (اسید پانتوتنیک)، بتاکاروتن، گاما اوریزانول؛ رنگ: اکسید آهن؛ طعم دهنده غلات، پیریدوکسین هیدروکلراید (ویتامین B6)، روغن جوانه گندم (Triticum aestivum L.)، ریبوفلاوین (ویتامین B2). رنگ: دی اکسید تیتانیوم (E171)، دی بیوتین.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی کپسول فیتو فانر را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کپسول فیتو فانر Phytophanere دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کپسول مکمل ارشاکو کپسول فیتو فانر فیتو مکمل غذایی رشد مو ناخن دوره 4 ماه Phyto Phytophanere Food Supplement Hair and Nails  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کپسول مکمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کپسول
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
انواع ویتامین های مورد نیاز روزانه برای پوست، مو و ناخن
عصاره
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم