برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی وایتالیتی سنستیو کلین Oral-B D12.513s Vitality sensitive Clean Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی وایتالیتی سنستیو کلین Oral-B D12.513s Vitality sensitive Clean Electric Toothbrush کد 8646 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,542,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی وایتالیتی سنستیو کلین Oral-B D12.513s Vitality sensitive Clean Electric Toothbrush با سری دندان های حساس و الیاف نرم مناسب کسانی است که دندان های حساسی دارند و به سلامت دندان های خود اهمیت زیادی می دهند.
مهم ترین ویژگی این محصول قابلیت تعویض سری است که این امکان را به شما می دهد تا برای تک تک اعضای خانواده یک سری مخصوص خریداری کرده و داشتن یک مسواک خانوادگی لذت ببرید.
مسواک اورال بی D12.513S که هم می تواند از برق شهری استفاده کند هم پایه شارژی دارد که با 10 ساعت شارژ یک هفته می توانید از آن استفاده کنید مسواکی کاربردی است که در صورت نداشتن شارژ می توان از برق شهری استفاده کرد و در صورت دسترسی نداشتن به برق می توان از شارژ آن استفاده کرد.
مسواک Oral B D12.513S Vitality Sensitive Clean با استفاده لرزش و چرخش با سرعت 7600 در دقیقه می تواند به بهترین شکل و سریع ترین حالت پلاکت های دندان را از بین برده و بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد.
مسواک اورال بی که هم اکنون از فروشگاه اینترنتی ارشاکو قابل تهیه است از ویژگی مهم اعلام زمان کافی مسواک با پالس پس از دو دقیقه برخوردار است و امکان دسترسی به دندان های عقبی و دور از دسترس را نیز دارا می باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ مسواک برقی اورال بی وایتالیتی سنستیو کلین را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اورال بی D12.513S Vitality Sensitive Clean دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی وایتالیتی سنستیو کلین Oral-B D12.513s Vitality sensitive Clean Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
تایمر
دارد
منبع تغذیه
برق شهری
پایه شارژ
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم