برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی و قیمت مناسب

عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی و قیمت مناسب

از لحاظ مفهومی ماندگاری ادکلن به دوام عطر بر روی پوست گفته می شود که از لحظه ی اسپری عطر و ادکلن بر روی پوست بدن تا وقتی که رایحه به کلی محو شود اطلاق می شود.

یکی از مهمترین ویژگیهای مربوط به عطر و ادکلن های مردانه داشتن ماندگاری طولانی است که بستگی به عوامل زیادی دارد از جمله غلظت عطرها ( عطر و ادکلن هایی که از روغن بیشتری در فرمولاسیون آنها استفاده می شود دوام بیشتری دارند) ، نوع عطر( معمولا ادکلن با رایحه های گرم و تند و شیرین بیشتر از رایحه های خنک دوام دارند)، گروه بویایی عطر (معمولا عطرهای مردانه که از گروه بویایی نت ها ی چوبی و مدیترانه ای هستند دارای ماندگاری بیشتری می باشند) ،محل نگهداری ادکلن های زنانه و مردانه (مکان های خنک و تاریک بهترین جا برای نگهداری عطر و ادکلنها هستند و در محل هایی که نور خورشید و گرما باشد از ماندگاری عطر کاسته می شود) و نوع و رطوبت پوست (پوست های چرب و مرطوب معمولا عطر را بیشتر از پوستهای خشک حفظ می کنند) و....
با توجه به اطلاعات داده شده و ویژگی های ذکر شده برای بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا، می توانید خوشبوترین عطر و ادکلن های مردانه به همراه پخش بوی بالا ، قیمت مناسب و ارزان و گارانتی اصالت را از فروشگاه آنلاین ارشاکو بخواهید.

عطر مردانه آلفرد دانهیل پورسویت Alfred Dunhill Pursuit عطر مردانه آلفرد دانهیل پورسویت Alfred Dunhill Pursuit
پیشنهاد ویژه محدود
1,545,000 تومان 1,595,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل پورسویت ادوتویلت Alfred Dunhill Pursuit EDT For Men کد 187 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
11,020,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP for men کد 3907 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,112,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پاکو رابان وان میلیون آبسلوتلی گلد پرفیوم Paco Rabanne 1Million Absolutely Gold Parfum For Men کد 329 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم