برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست قیچی آرایشگری رزونال قیچی کات و کوتاهی/ پیتاژ /شانه حالت دهی و ریش/دسته تیغ Rezonal S5

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست قیچی آرایشگری رزونال قیچی کات و کوتاهی/ پیتاژ /شانه حالت دهی و ریش/دسته تیغ Rezonal S5 کد 19472 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,502,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست قیچی آرایشگری رزونال قیچی کات و کوتاهی/ پیتاژ /شانه حالت دهی و ریش/دسته تیغ Rezonal S5 پکیج فوق العاده کاربردی و زیبا که برای هر آرایشگری می تواند بهترین گزینه باشد تا از خرید محصولات جدا بی نیاز شود.

این ست که مناسب هدیه نیز می باشد در جعبه ای طلایی رنگ عرضه می شوند که ابزار اصلاح سر و صورت را درون خود دارد و قیچی های بسیار زیبایی از نوع کات و کوتاهی و پیتاژ با رنگ مشکی و طلایی در آن موجود است و دارای پیچ تنظیم به رنگ طلایی است.

اقلام موجود در ست رزونال S5 شامل:

  • دو عدد شانه کار طلایی رنگ
  • دو عدد گیره مو
  • برس و شانه فید فلزی
  • دسته تیغ فلزی
  • شانه ریش

در زیر ویدیو آنباکسینگ ست قیچی آرایشگری رزونال قیچی کات و کوتاهی/ پیتاژ /شانه حالت دهی و ریش/دسته تیغ Rezonal S5 را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  ست قیچی آرایشگری رزونال S5 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قیچی آرایشگری ارشاکو ست قیچی آرایشگری رزونال قیچی کات و کوتاهی/ پیتاژ /شانه حالت دهی و ریش/دسته تیغ Rezonal S5 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,974,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست قیچی آرایشگری سه تیکه رزونال حرفه ای کات و کوتاهی/ پیتاژ/دسته تیغ پیتاژ متحرک Rezonal CK19GB-CK19GBT کد 18918 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم