برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه باند (بوند) شماره 9 د سنت آف پیس ادوپرفیوم Bond No 9 The Scent of Peace for Him EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه باند (بوند) شماره 9 د سنت آف پیس ادوپرفیوم Bond No 9 The Scent of Peace for Him EDP for men کد 7835 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه رالف لورن رالف کول ادوتویلت Ralph Lauren  Ralph Cool for women edt 50 میل
  • عطر زنانه رالف لورن رالف کول ادوتویلت Ralph Lauren  Ralph Cool for women edt 100 میل
  • عطر زنانه رالف لورن رالف کول ادوتویلت Ralph Lauren  Ralph Cool for women edt 100 میل - تستر
نام تجاری:
18,261,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه باند (بوند) شماره 9 د سنت آف پیس ادوپرفیوم Bond No 9 The Scent of Peace for Him EDP for men در سال 2013 برای آقایان معرفی شد. یک عطر با رایحه شیرین و ملایم که با اسپری بر پوست به سرعت در تمام فضا پخش می شود. ماندگاری بالای عطر Bond No 9 یکی از ویژگی های است که اغلب طرفدارانش از آن یاد می کنند. زیبایی بطری عطر ک با یک پاپیون مشکی بر گردن بطری خودنمایی می کند و رنگ آبی بطری که در میان دیگر عطرهای برند Bond No 9 خاص جلوه می کند از دیگر ویژگی های طراحی هنرمندانه عطر مردانه Bond No 9 The Scent of Peace می باشد.

رایحه اولیه : ترنج- آناناس - دانه سرو کوهی
رایحه میانی  : دارچین چینی
رایحه پایه : خس خس - سدر

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی عطر مردانه باند (بوند) شماره 9 د سنت آف پیس ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه باند نامبر 9 The Scent of Peace for Him دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر و ادکلن مردانه باند (بوند) شماره 9 د سنت آف پیس ادوپرفیوم Bond No 9 The Scent of Peace for Him EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-08-11

شیرینی عطر بخاطر ترکیب نت های سازندش کمی زیاده اما بعد از مدتی این شیرینی به اندازه میشه ، رنگ مشکی پاپیونی که روی بطری هستش کمی دلمو زده

1396-07-21

بعد از کلی شنیدن نظرات خوب و خوندن کلی بررسی ها در سایتهای مختلف خریدمش بنظرم رایحه اصلیش آناناس هست ماندگاریش فوق العادس و با 1 اسپری 1 روز راحت میمونه ، واقعا این عطرو دوست دارم (:

محصولات مرتبط
19,234,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه باند (بوند) شماره 9 سنترال پارک وست ادوپرفیوم Bond No 9 Central Park West EDP for women and men کد 9743 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
13,881,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند (بوند) شماره 9 کوپر اسکوئر ادو پرفیوم Bond No 9 Cooper Square EDP for women and men کد 2851 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
15,824,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند (بوند) شماره 9 گرامرسی پارک ادو پرفیوم Bond No 9 Gramercy Park EDP for women and men کد 9709 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
18,261,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند (بوند) شماره 9 نیو یورک ماسک ادوپرفیوم Bond No 9 New York Musk EDP for women and men کد 5256 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم