برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ویکتور اند رولف بن بن ادو پرفیوم Viktor & Rolf Bonbon EDP For women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ویکتور اند رولف بن بن ادو پرفیوم Viktor & Rolf Bonbon EDP For women کد 2223 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه ویکتور اند ولف بن بن Viktor & Rolf Bonbon For women 100 میل
  • ادکلن زنانه ویکتور اند ولف بن بن Viktor & Rolf Bonbon For women سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
5,995,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ویکتور اند رولف بن بن ادو پرفیوم Viktor & Rolf Bonbon EDP For women عطری با رایحه گرم و شیرین بسیار دلفریب و احساس برانگیز ویژه خانم های شیک پوش و جذاب است.ادکلن  زنانه ویکتور اند ولف بن بن Viktor & Rolf Bonbonبا ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی عالی فراموش نشدنی ، محرک و فوق العاده جذاب است .
بطری صورتی آن با ظاهری همانند یک شکلات بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد . نت اصلی و کلیدی آن کارامل است که دور آن را عطر خوش میوه هایی نظیر ماندارین ، پرتقال ، هلو آبدار و خوشمزه احاطه کرده اند .
رایحه اولیه : ماندارین – پرتقال – هلو
رایحه میانی : گل یاس – کارامل – شکوفه پرتقال
رایحه پایه : چوب گایاک – چوب صندل – عنبر - سدر

بن بن ادو پرفیوم  در سال 2014 برای بانوانی طراحی شده است که اهل خوشی و شادی هستند و از هر فرصتی برای شاد بودن و جشن گرفتن استفاده می کنند. عطر بن بن رایحه گلی و میوه ای بی نظیری دارد که به راحتی هر مخاطبی را  تحت تاثیر قرار می دهد. ظاهر عطر یک بطری به شکل آبنبات پیچیده است که به رنگ صورتی و سرخ آبی می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشد. کاملا خوش دست و در حجم های مختلف طراحی شده است. ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی مناسب و ملایم در کل فضا از ویژگی های دیگر عطر بن بن است . می توانید به عنوان یک هدیه محنصر به فرد از ادکلن  bonbon استفاده کنید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ویکتور اند ولف Bonbon دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ویکتور اند رولف بن بن ادو پرفیوم Viktor & Rolf Bonbon EDP For women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 و 90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
9,237,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب اکستریم ادوپرفیوم Viktor And Rolf Flowerbomb Extreme EDP for women کد 2393 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم