برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسپرایت اف دبی (شوموخ) شموخ Spirit of Dubai SHUMUKH for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسپرایت اف دبی (شوموخ) شموخ Spirit of Dubai SHUMUKH for men and women کد 16770 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسپرایت اف دبی شموخ Spirit of Dubai SHUMUKH for men and women 3000 میل
نام تجاری:
23,985,777,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(64 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسپرایت اف دبی شوموخ Spirit of Dubai SHUMUKH for men and women توسط کمپانی مشهور Spirit of Dubai تولید شده و طراح آن اصغر آدم علی (رئیس و استاد عطر در گروه شرکت نابل )است. 

گران‌ترین عطر دنیا را آرمانی در برج‌الخلیفه دبی در روز 12 مارس 2019  تا آن تاریخ رونمایی کرده است بلندی این شاهکار 1.97 متر است که با تلفیقی از هنر عطر و آذین جواهرات چندین رکورد گینس را ثبت کرده است.
مجموعه ای با 3571 الماس درخشان (در مجموع 38.55 قیراط) ، توپاز ، مروارید ، طلای 18 عیار 2479.26 گرم و 5892.88 گرم نقره خالص طراحی شده است .

رو نمایی از Spirit of Dubai Parfums  ، توسط نابل بوده و ارزش آن به عنوان گران ترین و لوکس ترین عطر جهان تا سال2019،  4.752میلیون درهم امارات برابر 1.295 میلیون دلار می باشد.
ادای احترام کمپانی "Spirit of Dubai " به کشور امارات ، شموخ است که به زبان عربی به "شایسته بالاترین" ترجمه می شود ، هنر جواهرات و عطرها را به هم می آمیزد تا یک شاهکار بی بدیل را ایجاد کند که از طریق هفت داستان ،قصه ی امارات بزرگ را بیان کند.
Shumukh یک ادای احترام بی نظیر به دبی در دنیای عطر است ، به زیبایی هفت عنصر کلیدی غواصی مروارید (دورا) ، شاهین (برز) ، اسب های عرب (ابجار) ، گل سرخ (نارنجی) ، لوکس (هایبا) ، مهمان نوازی عرب (دیوان) و قامت دبی به عنوان "شهر آینده" (آرزوها و آمال) ، که همه از مدل های طلایی و نقره ای الگوبرداری شده را نشان می دهد.

با گذشت بیش از سه سال و 494 آزمایش برای فرموله کردن ، عطر شموخ ،3 لیتر عطر و از بهترین مواد طبیعی تهیه شده از دورترین گوشه های کره زمین تشکیل شده است که با رایحه ای شگفت انگیز به اوج خود رسیده و به همان اندازه فراموش نشدنی است .
عطر Spirit of Dubai SHUMUKH ترکیبی از نت های کهربا ، چوب صندل ، مشک ، چوب آگار( چوب نادر خالص هندی )، گل رز ترکی ، پاتچولی ، یلانگ یلانگ و کندر است که تخمین زده می شود بیش از 12 ساعت روی پوست بماند.
رایحه غالب در عطر  اسپرایت اف دبی SHUMUKH شامل نت های چوب ،بالزامیک و عود است. نکته ی قابل توجه در این عطر بهترین زمان استفاده ی ادکلن SHUMUKH  در شب ها است که حاکی از عطری با طبیعت گرم و اعجاز انگیز است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه و مردانه اسپرایت اف دبی SHUMUKH دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسپرایت اف دبی شوموخ Spirit of Dubai SHUMUKH for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
3000 میلی لیتر
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
شب ها
سایر مشخصات
رایحه ها :رز ترکی، عود هندی، مشک، کهربا ، چوب صندل ،کندر ،یلانگ یلانگ ،پاتولی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1402-08-10

یعنی چی هنگام پرداخت ارور میده و نمیشه محصول رو خرید

پاسخ فروشگاه:

درود
با توجه به قیمت محصول برای خرید این کالا پرداخت در محل را انتخاب کنید همکاران فروش تماس با شما میگیرند .
موفق باشید

1399-12-14

به عنوان یک ادکلن میان رده گزینه خوبیه حداقل من که راضیم ازش

1399-08-24

دو سه تا سفارش دادم امیدوارم بوش خوب باشه زیاد تلخ نباشه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم