برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران ال هوم لیبر ادوتویلت Yves Saint Laurent (YSL) L'Homme Libre EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران ال هوم لیبر ادوتویلت Yves Saint Laurent (YSL) L'Homme Libre EDT for men کد 2906 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ایو سن لوران ال هوم لایبر Yves Saint Laurent L'Homme Libre 100 میل
  • عطر مردانه ایو سن لوران ال هوم لایبر Yves Saint Laurent L'Homme Libre سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
9,647,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه ایو سن لورن ال هوم لایبر ادوتویلت Yves Saint Laurent (YSL) L'Homme Libre EDT for menنسخه جدید و متنوع ادکلن اصلی ایو سن لورن سال 2006 است .
ادکلن ال هوم لایبر در سپتامبر 2011 با رایحه ای خنک و تند روانه ی بازار گردید. 
ادکلن L'Homme Libre هوس انگیز  جذابیت و فریبندگی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد و دارای رایحه ی غالبی از برگ بنفشه و ساختاری ادویه ای است. بهترین زمان استفاده از ال هوم لایبر در روزهای بهاری است.
ادکلن مردانه Yves Saint Laurent L'Homme Libre رایحه های زیر را دارد :
رایحه اولیه: انیسون ستاره ای ، برگ بنفشه ، ریحان ، ترنج
رایحه میانی: فلفل صورتی ، جوز هندی
رایحه پایه: چوب خس خس ، نعناع هندی
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ایو سن لورن L'Homme Libre دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران ال هوم لیبر ادوتویلت Yves Saint Laurent(YSL) L'Homme Libre EDT for men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک ، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای بهاری
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-05-23

کسانی که عطر Narciso Rodriguez for him رو دوست دارند ، عاشق این عطر هم خواهند شد . فضای نزدیکی به هم دارند با این تفاوت که این عطر خنک تر است و می تونید علاوه بر بهار در تابستان هم از آن استفاده کنید .

محصولات مرتبط
20,231,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ایو سن لوران نوبل لدر ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Noble Leather EDP for women and men کد 4049 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
30,120,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت دلهوم ادیشن آرت ادوتویلت Yves Saint Laurent La Nuit de L Homme Edition Art EDT for men کد 5672 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم