برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه روشاس آکوا وومن ادوتویلت Rochas aquawoman EDT for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه روشاس آکوا وومن ادوتویلت Rochas aquawoman EDT for women کد 1467 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه روشاس آکوا ومن Rochas Aquawoman for women 100 میل
  • عطر زنانه روشاس آکوا ومن Rochas Aquawoman for women سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
5,850,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(15 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه روشاس آکوا وومن ادوتویلت Rochas aquawoman Edt for women در سال 2002 توسط برند فرانسوی و محبوب روشاس به بازار عرضه شد که توانست جایگاه و محبوبیت خود را بین بهترین عطرهای روز پیدا کند.
عطر زنانه روشاس آکوا ومن دارای غلظت ادوتویلت است که مناسب خانم های شیک پوشی است که دوست دارند همیشه خاص باشند و از عطرهای خاص استفاده کنند و هم اکنون از فروشگاه اینترنتی ارشاکو قابل خریداری است.
عطر زنانه روشاس آکو ومن با انحنای خاص و نیم دایره های فراوان روی بدنه و مایع آبی رنگ میان چندین عطر به خاطر ظاهر متفاوت و خاصش قابل شناسایی است و ناخودآگاه مخاطب را به خود جذب می کند رایحه غالب آن آب دریا می باشد و عطری است خنک و شیرین که برای تابستان بسیار مناسب می باشد.
عطر Rochas Aquawoman با رایحه شیرین و خنک و ساختار اقیانوس و گل مناسب روزهای گرم است که با رایحه اولیه گل رز، ترنج وآب دریا آغاز می شود و هنوز در پس زمینه آن بوی ترنج احساس می شود که نت میانی خود را با بوی سوسن، گل بامیه و گل رز نمایان می کند و در آخر از رایحه های مشک، کهربا و انبه به عنوان نت پایانی لذت ببرید و نیز از نظر بویایی همانند عطر مردانه Antonio Banderas Radiant Seduction Blue می باشد.
در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه روشاس آکوا وومن را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه Rochas Aquawoman  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه روشاس آکوا وومن ادوتویلت Rochas aquawoman Edt for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-04-12

درود کلا عطر هایی که تولید نمیشود به این معنی نیست که دیگر برای فروش موجود نباشند همیشه در دنیای عطر کلکسیونرهایی هستند تعداد زیاد از عطری دارند وقتی تولید نمیشود میفروشند ضمن اینکه این عطر براحتی در سایتهای خارجی پیدا میشود و از آنجایی که ارشاکو واردات هم انجام میدهد براحتی از سایتهای خارجی خریداری و وارد می کند. موفق باشید

1397-04-03

این عطر از فو العاده ترین عطرهاست . ولی چندین ساله که discontinue شده و اگر به انگلیسی سرچ بشه هنوز out of stock ... برام سواله چطور مجدد تو بازار ایران پیدا شده ... ممکن راهنمایی کنید؟

1397-03-30

درود خیر سلفون که یه تیکه پلاستیک بیشتر نیست سلفون اصل نباشد واقعا نمیشه تشخیص داد اصل کارخانه هست یا خیر .سلفون اصل کارخانه مشتری مطمئن میتواند باشد اصل هست. موفق باشید

1397-03-29

بخاطر یه سلفون اینقدر تفاوت قیمت؟؟!!! یعنی 550 تومنیه اصل نیس؟!

1397-03-03

خدا پدرتون رو بیامرزه واقعیتش رو گفتید من با خودم گفتم چطور به تازگی این عطر تو بازار باز اومده اونم با قیمت 500-600 پس ماجراش بحث سلفون هست سلفون اصلش رو امروز ازتون ثبت سفارش کردم ممنون ازتون

1397-02-31

درود مطلع نیستیم از کجا خریدید و اظهار نظری در این مهم نیز نمیکنیم اما درباره تقلبی بودن و بخث وزارت بهداشت توضیح ذیل قابل ذکر می باشد : برندهای عطر در جهان بسیار زیاد هستند بیش 60 تا 70 هزار عطر با بیش از 7 هزار برند در دنیای عطر وجود دارند که از این تعداد فقط حدود 10 درصد وارد ایران می شود از همین تعدادی که وارد بازار ایران میشوند همه عطر ها شرکتی نیستند (محصولات شرکتی محصولاتی است که یک شرکت رسما محصولات اون برند رو وارد می کند ارتباطی به نمایندگی بودنشان ندارد فقط وزارت صنعت و معدن شرکتی را به عنوان وارد کننده برند x میشناسد ) وقتی استعلام بگیرید اونهایی که شرکتی هستند در سامانه نمایش داده میشود انهایی که شرکتی نیست میزنه در سامانشون نیست. هر برندی که در سامانه وزارت بهداشت نباشد ربطی به تقلبی بودن ندارد چون فقط حدود 10 درصد برندهای ایران از راه قانونی وارد میشوند و الباقی یا مسافری وارد میشوند یا غیر قانونی که این مورد ربطی به تقلبی بودن ندارد.استعلام از وزارت بهداشت فقط برای برندهایی هست به صورت شرکتی وارد میشوند . درکل داشتن برچسب وزارت بهداشت و استعلام ارتباطی با اصل و تقلبی بودن کلا ندارد و در ذهن عوام این مهم به غلط جا افتاده است . موفق باشید

1397-02-31

سلام .من سالها و سالها از این عطر استفاده می کردم.تقریبا هفت هشت سالیه که هر چی گشتم نبوده.توقف تولید داره.تا این که هفته قبل تصادفا در یکی از فروشگاههای خیلی معتبر اینترنتی دیدم.درخواست خرید ۱۰۰ میل ش رو کردم و وقتی به دستم رسد با بررسی اپلیکیشن معاونت غذا دارو وزارت بهداشت فهمیدم تقلبیه .کالا رو ‍پس دادم و الان نمی دونم واقعا چطور میشه به اصالت کالا اعتماد کرد؟

1396-08-10

امروز رسید دستم ازتون واقعا ممنونم حرف نداره من کلی گشتم دنبال این عطر اصلا فکر نمیکردم به اینترنت اومدم سرچ کردم دیدم شما دارید باورم نشد چون تو سایتهای خارجی هم نیست این عطر امروزم رسوندید دستم خوق العاده بود هم بو هم ماندگاری عالیییییییییییی مرسی ارشاکو

1396-06-01

این ادکلن بی نظیره .... ماندگاری اش حرف نداره قدرت پخشش عالی..... هیچ بویی شبیه این ادکلن نیست من تجربه استفاده از این ادکلن را دارم حیف تموم شد....

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم