برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن اس او اس 5 دی با لنز Canon EOS 5D Mark IV Kit 24-70 L DSLR Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن اس او اس 5 دی با لنز Canon EOS 5D Mark IV Kit 24-70 L DSLR Camera کد 10400 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 5D Mark IV به همراه لنز 24-70 میلی متر Canon EOS 5D Mark IV DSLR Camera With 24-70mm L Lens L دوربینی است که می توان گفت دارای ویژگی های جذاب برای عکاسان حرفه ای و دارای ویژگی هایی است که عکاسان آماتور را به خوبی همراهی می کند. چیزی که این دوربین را بیش از پیش جذاب و خواستنی می سازد به همراه داشتن یک لنز قدرتمند است که عکاسی های با کیفیت را امکان پذیر می سازد.
دوربین EOS 5D Mark IV  دارای سنسور تصویر  30٫4 مگاپیکسلی است؛ هرچند این سنسور بالاترین رزولوشن در بین دوربین‌های DSLR کانن را ندارد چرا که دوقلوهای 5Ds دارای سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی هستند با این حال مارک 4 از نظر رزولوشن به نیکون D810 که 36 مگاپیکسلی است نزدیک شده  و پاسخگوی نیاز عکاسان و مشتریانی است که تقاضای رزولوشن بالاتری از رزولوشن مدل 5 دی نسل قبلی است. به خصوص اینکه مارک 3 نسبت به مارک 2 افزایش رزولوشن خیلی زیادی نداشت (از 21 به 22 مگاپیکسل) و اکنون در حقیقت بعد از 8 سال شاهد جهش در رزولوشن سنسور تصویر دوربین‌های سری 5D هستیم. میدانید که رزولوشن بالا در ثبت عکس های در ابعاد بزرگ و دارای جزئیات بالا می باشد.
گفته می شود طبق تست‌های سایت Dpreview، اگر از لنز با کیفیت زیاد استفاده کنید، رزولوشن 30 مگاپیکسلی باعث می‌شود که عکس‌های فرمت RAW مارک 4 نسبت به مارک 3 دارای تفکیک پذیری بیشتری هستند و در بزرگنمایی 100 درصد جزییات بیشتری دیده شود. اینطور که کانن ادعا کرده است همچنان تفکیک‌پذیری در عکس‌های نیکون D810 بیشتر است چون هم رزولوشن 36 مگاپیکسلی دارد و هم فاقد فیلتر Low Pass است. فقدان این فیلتر باعث شارپ‌تر شدن عکس‌ها می‌شود و کانن به جز در مدل 5Ds R این سنسور را حذف نکرده. البته به دلیل داشتن همین فیلتر، خطای Moire رنگی در عکس‌های مارک 4 کاملا کمتر از D810 است.
گفته می شود که گستره‌ی ISO مارک 4 در حالت عادی نسبت به مارک 3 افزایش یافته و از 25600 به 32000 افزایش پیدا کرده و این یعنی اینکه نسبت سیگنال به نویز در این دوربین افزایش یافته و گستره‌ی دینامیکی زیاد شده و در نتیجه کانن اعتماد بنفس پیدا کرده که سقف ISO را افزایش دهد.  در حالت کلی یکی از دغدغه هایی که روشن است گستره ی دینامیکی در مقایسه با دوربین‌های نیکون است . مارک 4 به جز سنسور تصویر این افزایش گستره‌ی دینامیکی را مدیون پردازشگر تصویر جدید Digic 6+ هم هست.
طبق تست‌های سایت DxoMark، گستره‌ی دینامیکی عکس‌های مارک 4 نسبت به مارک 3 و مارک 2 به طور چشمگیری ارتقا داشته است. در حقیقت پیشرفت مارک 4 نسبت به مارک 3 خیلی بیشتر از پیشرفت مارک 3 نسبت به مارک 2 است و این یعنی مارک 4 به خوبی می‌تواند از پس صحنه‌هایی که اختلاف نوری شدید و کنتراست زیاد دارند برآید و می‌توان از مناطق سایه و روشن جزییات زیادی بیرون کشید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 5D Mark IV دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 5D Mark IV به همراه لنز 24-70 میلی متر Canon EOS 5D Mark IV DSLR Camera With 24-70mm L Lens L را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
150.7 * 116.4 * 75.9 میلیمتر
وزن
800 گرم بدنه
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
36 * 24 میلیمتر
دقت حسگر
31.7 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
30.4 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2
حداکثر رزولوشن عکس
6720 * 4480
پردازشگر
+Digic 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
24-70 میلیمتر
محدوده دیافراگم
22-f/4.0
بزرگ‌نمایی اپتیکال
4.2 برابر
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MOV
MP4
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
32000
عکاسی پیاپی
7 fps
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
لمسی
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
1620000 پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SDXC,SDHC,SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
WiFi. NFC
نوع باتری
لیتیوم یون
مشخصات باتری
باتری یون لیتیومی قابل شارژ مدل LP-E6N
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم