برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو جادویی فیلیپس Philips HPS940 hair curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو جادویی فیلیپس Philips HPS940 hair curler کد 6545 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو جادویی فیلیپس Philips HPS940 hair curler دستگاهی اتوماتیک برای ایجاد فرموی زیبا و جذاب است که با تنظیم سه درجه حرارت و 3 زمان مختلف برای ایجاد فرهای ریز تا درشت برحسب نوع موی شما قابل انجام است .
فر موی جادویی فیلیپس از جنس سرامیکی تیتانیومی ساخته شده است که در کمترین زمان به موههای شما حالت داده و به آنها آسیب نمی رساند .
دستگاه فیلیپس به طور اتوماتیک موهها را به دور میله میپیچاند و پس از مدت زمان مشخص کرده هشدار می دهد که باید موهها را از دور میله باز کنید . دستگاه فیلیپس به سرعت و کمتر از 30 ثانیه گرم می شود و تا 210 درجه سانتیگراد قابلیت گرم شدن دارد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد فرکننده مو فیلیپس HPS940 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مو جادویی فیلیپس Philips HPS940 hair curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده موی اورجینال باقیمت  مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1395-06-21

سلام کسی میدونه بین این مدل و فرموی بابلیس مدل2665SDE کدومشون دسته موی ضخیم تری رو میتونن فر کنن؟ چون اگه دسته مو از یه حد ضخیم تر باشه مو گیر میکنه، ممنون میشم پاسخ بدین

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم