برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تستر عطر و ادکلن اصلی لالیک مشکی چوبی لالیک انکر نویر مردانه فرانسه اورجینال Lalique Encre Noire tester

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تستر عطر و ادکلن اصلی لالیک مشکی چوبی لالیک انکر نویر مردانه فرانسه اورجینال Lalique Encre Noire tester کد 6599 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire 100 میل
نام تجاری:
1,647,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تستر عطر و ادکلن اصلی لالیک مردانه مشکی چوبی انکر نویر مردانه فرانسه اورجینال Lalique Encre Noire tester در سال 2006 با رایحه ی گرم و تلخ تولید و به بازار عرضه شد . ادکلن اصلی لالیک مشکی یا لالیک چوبی اصل در ابتدا با رایحه ی سرو آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی خس خس می رسد و در نت پایه دارای رایحه ی مشک و چوب کشمیر میباشد ادکلن Lalique Encre Noire برای مصرف در مهمانی ها و جشن ها در روزهای سرد سال پیشنهادی مناسب است .شیشه عطر  لالیک انکر نویر  اصل فرانسه برگرفته از شیشه جوهردان کلاسیکی است . عطر مردانه لالیک مشکی چوبی  حسی سرشار از اعتماد به  نفس و شادابی را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد .  

عطر لالیک چوبی اصل فرانسه و اورجینال رایحه های زیر را دارا می باشد :

  • رایحه ی اولیه : سرو
  • رایحه ی ثانویه : خس خس
  • رایحه ی پایه : مشک - چوب کشمیر

 عطر ادکلن اصلی لالیک مشکی  مردانه فرانسه ادوتویلت در کالکشن Black Ink Collections جای دارد که ادکلن لالیک انکر نویر اسپرت (لالیک مشکی اسپرت) نیز در آن قرار  دارد.

رایحه مشابه با ادکلن لالیک انکر نویر اسپرت  Lalique Encre Noire Sport را می توانید با تستر عطر و ادکلن اصلی لالیک مشکی چوبی لالیک انکر نویر تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه لالیک Encre Noirer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو تستر عطر و ادکلن اصلی لالیک مشکی چوبی انکر نویر مردانه فرانسه Lalique Encre Noire tester  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-07-08

سلام هیچ فرقی از لحاظ رایحه و بو ندارد بنظر خیلی ها تستر بوش بیشتر است ولی این چنین نیست تفاوت در جعبه و کارتنش هست که تستر کارتن اصلی را ندارد و روش درج شده تستر

1396-07-02

سلام تستر این عطر چه تفاوتی با اصلش داره؟ هم از نظر ظاهر و هم از نظر رایحه

محصولات مرتبط
1,873,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک انکر نویر له اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه اصل و اورجینال Lalique Encre Noire A L Extreme کد 6285 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم