برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد پروفومو Giorgio Armani Armani Code Profumo EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد پروفومو Giorgio Armani Armani Code Profumo EDP for men کد 9927 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد پروفیمو Giorgio Armani Armani Code Profumo for men 110 میل
نام تجاری:
6,891,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد پروفیمو Giorgio Armani Armani Code Profumo EDP for men محصول کشور ایتالیاست که در سال 2016 طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد پروفیمو رایحه ای گرم و شیرین دارد که از نت های ادویه ای و شرقی تهیه شده است.عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد پروفیمو دارای نت های هل،سیب سبز،درخت جوز،اسطوخودوس،چرم و ... میباشد. از نوع عطرهای زمستانه محسوب می شود و برای فصول سرد سال انتخاب شایسته ایست. رایحه غالب آن دانه تونکا می باشد و رایحه ای مشابه عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی Armani Code Ultimate دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد پروفیمو Giorgio Armani Armani Code Profumo for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد پروفیمو Giorgio Armani Armani Code Profumo for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
110 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
هل , سیب , نارنگی ماندارین
رایحه میانی
اسطوخودوس , شکوفه پرتقال , جوز
رایحه پایه
دانه تونکا , چرم , کهربا
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-26

درود هر دو کار تیری موگلر پیور تونکا و آرمانی پروفومو پخش بو و ماندگاریشون شبیه هم هستند و برتری نسبت به هم از این موضوع ندارند .در مورد قسمت دوم و لیبل شرکتی این موارد را باید تلفنی از دفتر مرکزی جویا شوید که از انبار استعلام بگیرند. موفق باشید

1399-02-26

با سلام و احترام؛ اگر امکان دارد در مورد پخش و ماندگاری این عطر توضیح بفرمایید و بیزحمت از لحاظ پخش و ماندگاری با ماگلر پیور تونکا مقایسه نمایید. آیا این عطر در فروشگاه شما عطر شرکتی (لیبل برجسته) است.

1397-05-03

درود عطر آرمانی کد رایحه غالبش تونکا هست و عطر آرمانی کد پرفمو رایحه غالبش تونکا . شباهت هایی رایحه ای بهم دارند اما آرمانی کد برای کسانی که تمایل بیشتر به عطر های سنگین و تلخ تری دارند مناسب تر است نسخه پرفومو کمی تلخی کمتری دارد چون ترکیباتش با میوه از جمله سیب و پرتقال در آمیخته تر است موفق باشید

1397-05-01

سلام.از لحاظ جنس رایحه این ادوکلن با نسخه ارمانی کد ادوتویلت چقدر تفاوت داره؟

1397-02-21

درود بر اساس فرمول ساختشون خیر شبیه نیستند حالا شاید از نظر حس بویای شما شبیه اومدن. رایحه غالب کروروس سیلور سیب و کلا از عطر های میوه ای هست ولی جورجیو آمانی پرفومو رایحه غالبش دانه تونکا و کهربا هست و جزو دسته آروماتیک هست. در مقایسه با تیری موگلر پیور تونکا پخش بوشون تقریبا شبیه هم هستند اما ماندگاری پروفومو کمی بیشتر است. موفق باشید

1397-02-20

با سلام و احترام لطفا بفرمایید آیا این عطر از لحاظ رایحه شبیه به کوروس سیلور نیست؟ چون تستی که داشتم به نظر شبیه آمدند. از لحاظ پخش و ماندگاری این عطر در مقایسه با کاری مثل موگلر پیور تونکا چگونه است؟ با تشکر.

محصولات مرتبط
11,020,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP for men کد 3907 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم