برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر زنانه لاپرلا جایم الکسیر La Perla J Aime Elixir for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه لاپرلا جایم الکسیر La Perla J Aime Elixir for women کد 9648 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه لاپرلا جایم الکسیر La Perla J'Aime Elixir for women 100 میل
نام تجاری:
3,043,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه لاپرلا جایم الکسیر La Perla J Aime Elixir for women عطری فوق العاده و خوشبو در سال 2015 روانه ی بازار شد و در همان ابتدا توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند.
ادکلن J Aime Elixir دارای بطری شیشه ای با درپوشی که به خوبی بر روی آن سوار شده است می باشد و محتویات عطر درون آن به خوبی قابل مشاهده می باشد و در گوشه ی شیشه این عطر طراحی زیبایی شده است که به جذابیت ظاهری عطر الکسیر می افزاید.
در استشمام اولیه ادکلن لاپرلا, رایحه ی تُرنج، شکوفه ی پرتقال و فلفل سیاه  به مشام شما می رسد و بعد از آن رایحه ی گل رُز سرخ، زنبق زرد و گل آفتاب پرست و در آخر خزه، مُشک سفید و کارامل رایحه ی ادکلن لاپرلا جایم الکسیر می باشد.
عطر زنانه ی لاپرلا با استایل بسیار شیک و منحصر به فرد با غلظت ادوپرفیوم و ماندگاری و پخش بوی بسیار خوب بهترین هدیه برای عزیزانتان می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه لاپرلا J Aime Elixir دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه لاپرلا جایم الکسیر La Perla J Aime Elixir for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم