برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) جنتلمن اونلی آبسولوت ادوپرفیوم Givenchy Gentlemen Only Absolute EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) جنتلمن اونلی آبسولوت ادوپرفیوم Givenchy Gentlemen Only Absolute EDP for men کد 9563 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه جیونچی جنتلمن اونلی آبسولوت ادوپرفیوم Gentlemen Only Absolute Givenchy for men 100 میل
نام تجاری:
7,841,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) جنتلمن اونلی آبسولوت ادو پرفیوم Givenchy Gentlemen Only Absolute EDP for men در سال 2016 معرفی شد و از عطرهای مجموعه جنتلمن است . مجموعه عطرهای جنتلمن که از سال 1974 خط تولیدشان شروع شد هر چند سال یک نمونه عطر از سری جنتلمن معرفی میشود که به بهترین عای عطر جیونچی معروف هستند. اگر شما هم عطر خاصی را می خواهید که نشان از یک شخصیت خاص داشته باشد عطرهای جنتلمت جیونچی را از دست ندهید جنتلمن اونلی ابسلوت جدید ترین عطر تا سال 2016 است که با طاهری مشابه دیگر عطرهای جنتلمن است و دارای رنگ تیره می باشد فوق العاده شیک و لوکس و با بوی تند و گرم است . 

Bergamot

NutmegCinnamonSaffron

VanilaSandalwood

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جیونچی Only Absolute Givenchy دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.


فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) جنتلمن اونلی آبسولوت ادو پرفیوم Givenchy Gentlemen Only Absolute EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج
رایحه میانی
جوز هندی - دارچین - زعفران
رایحه پایه
صندل - وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-01-27

مدتی پیش رفته بودم منزل یکی از آشناها ، این عطرو دیدم با یه جعبۀ بزرگتر که داخلش بعلاوۀ 100 میلش یه نمونۀ کوچک مستطیل شکل شیشه ای هم داشت ، اطلاعات زیر شیشۀ 100 میل حکاکی شده بود ، یادم میاد بچکدش 6402 بود ، لیبل قرمزش هم انگار از جنس چرم نازک یا پارچۀ ضخیم بود ، یه چند پاف از دوتاشون به آستین لباسم و مُچ دستم زدم ، بوی هردوشون یکی بود ، اولش یه بوی خیلی خوب ادویه ای و کمی ترش داره که خیلی شبیه The One Gentleman هست و دیگه اینکه هر وقت حرکت میکردم کمی هم بوی Dior Homme Intense به مشامم میرسید ، ازش پرسیدم دیور هوم اینتنس زدی ، گفت نه ولی هر وقت شما حرکت میکنید اطراف شما تا یکی دو متری یه هالۀ عطر قوی تو خونه می پیچه !! بوی عطر بعد از دو سه ساعت ضعیف و دارچینی میشه و همچنان خوشبو و کلاً روی پیراهن نخی هفت هشت ساعت دوام داره ، پرسیدم چند خریدی گفت یکی از بستگان نزدیک بهم هدیه داده ولی قیمتش رو پرسیدم که از خارج خریده حدود 400 تومن ، امیدوارم کافی باشه ، موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
2,707,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) اینسنس اولترامارین ادو تویلت Givenchy Insense Ultramarine EDT for men کد 164 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم