برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل نامبر (شماره) ان 5 لئو زنانه Chanel No 5 L'Eau

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل نامبر (شماره) ان 5 لئو زنانه Chanel No 5 L'Eau کد 9525 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن شنل نامبر 5 لئو زنانه ادوتویلت Chanel No 5 L'Eau 100 میل
نام تجاری:
9,090,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه شنل نامبر5 لئو ادوتویلت Chanel No 5 L'Eau EDT for women محصولی از کشور فرانسه است و در پاییز سال 2016 توسط اولیویر پلژ طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.عطر زنانه شنل نامبر 5 لئو رایحه ای ملایم و شیرین و مورد توجه بانوان جوان دارد که با رایحه غالب نت های الدهیدی برای استفاده در روزهای گرم مناسب است.عطر شنل لئو شماره 5 اصل از گروه بویایی گل های آلدهید با رایحه غالب مرکبات، آلدهید و نت های تازه تشکیل شده است.رایحه ی شیرین و خنک شنل No 5 L'Eau این عطر را مناسب رزوهای گرم می کند.
ساختار میوه ای عطر لئو در نت های اولیه خود دارای رایحه ترنج، ماندارین، پرتقال، بهارنارنج، لیمو و نت های الدهیدی است. با گذشت زمان عطر یلانگ یلانگ، رز و یاس نیز به مشام می رسد تا نهایتا به رایحه پایه متشکل از مشک سفید، وانیل، سدر و ریشه زنبق تبدیل شود.
 با اولین بار استفاده از رایحه عطر زنانه شنل نامبر 5 ل ادو به خوبی می توان دریافت که خالق اثر دقت و توجه خاصی نسبت به انتخاب نت های عطر داشته است و عطر مشابه آن نیز عطر و ادکلن زنانه شانل N°5 Eau Premiere است هر دو این عطر ها مربوط به کالکشن Collections Chanel No 5 می باشند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه شنل نامبر 5 لئو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن شنل نامبر (شماره) ان 5 لئو زنانه Chanel No 5 L'Eau را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
پرتقال , آلدهید , لیمو ترش سبز , لیمو ترش , ترنج , بهارنارنج , نارنگی ماندارین
رایحه میانی
رز , گل یلانگ , یاس
رایحه پایه
ریشه زنبق , وانیل , مشک , سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم