برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس دیاولو ادوتویلت Antonio Banderas Diavolo for women EDT

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس دیاولو ادوتویلت Antonio Banderas Diavolo for women EDT کد 7787 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه آنتونیو  باندراس دیاولو ادوتویلت Antonio Banderas Diavolo for women edt 100 میل
نام تجاری:
6,173,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس دیاولو ادوتویلت Antonio Banderas Diavolo for women EDT در سال 2000 برای بانوان طراحی شد و از عطرهای معروف است که به محض معرفی خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت و یکی از عطرهای پرفروش شد.
یک عطر زنانه گرم و تند زنانه بی نظیر که با رایحه های سبز و چوبی بویی ماندگار برای شما است، زیبایی بطری در رنگ جالب و ترکیب عالی باعث شده تمام ویژگی های یک عطر خوب را داشته باشد.
عطر معروف و فوق العاده Antonio Banderas Diavolo نسخه زنانه عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس Diavolo است. 
نت اولیه: ترکیبات سبز نارنگی ماندارین , برگ بنفشه
نت میانی:رز یاس , دارچین
نت پایه:خزه درخت بلوط چوب صندل سفید کهربا
ادوتویلت زنانه Diavolo با رایحه غالب نت های سبز به گزینه ای جذاب برای استفاده در روزهای سرد و خنک تبدیل شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه آنتونیو  باندراس دیاولو ادوتویلت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو عطر و ادکلن زنانه آنتونیو  باندراس دیاولو ادوتویلت Antonio Banderas Diavolo for women EDT را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ترکیبات سبز , نارنگی ماندارین , برگ بنفشه
رایحه میانی
رز , یاس , دارچین
رایحه پایه
خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , کهربا
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,626,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن ادوتویلت Antonio Banderas Blue Seduction Splash EDT For Women کد 2296 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,789,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس کوکتل سداکشن بلو ادوتویلت Antonio Banderas Cocktail Seduction Blue EDT For Women کد 492 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,301,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس میامی سداکشن بلو ادوتویلت Antonio Banderas Miami Seduction Blue EDT For Women کد 14386 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,715,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس الکتریک بلو سداکشن ادوتویلت Antonio Banderas Electric Blue Seduction EDT for Women کد 3636 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,869,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن بلو ادوتویلت Antonio Banderas Radiant Seduction Blue EDT For Women کد 13293 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم